En minisemester i september

söndag 9 september 2018 - tisdag 18 september 2018

Dag 10 av 10

Tre länder ska vi avverka på två veckor, med den Spanska pärlan Barcelona som utgångspunkt. Därefter följer en sightseeing i omkringliggande sevärda städer och byar för sedermera korsa gränsen till den lilla bergsbyn la Valle där ett stundande Bröllop med fantastiska människor väntar. Avslutar resan med ett besök i den vackra bergskedjan Pyrenéerna, i suveräniteten Andorra!

Ett stopp i Girona
torsdag 13 september 2018 -

Mellanlandade i den idylliska staden Girona! Både jag och Oskar är verkligen tagna av alla det fina platser som finns i världen, varav Girona är ett av dessa. En ganska liten stadskärna men ack så gemytligt att bara strosa runt i gränderna och bara titta på allt vacker! Vi räknare ut att

nessaliten
nessaliten i En minisemester i september
Senast aktiv - från Girona, Katalonien, Spanien
Barcelona
onsdag 12 september 2018 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Det känns helt rätt att ha lämnat ett regnigt Göteborg för ett soligt Barcelona. Vi har haft superfina dagar, perfekt klimat runt 25 C, och sol.Tiden har bara sprungit förbi, och vi har mest käkat gott, umgåtts med Oskars familj och strosat runt i staden. Badat i havet har vi också

nessaliten
nessaliten i En minisemester i september