Californien 2018

lördag 1 september 2018 - lördag 22 september 2018 Californien 2018

Vi har hyrt mc och tänker köra runt en del på USAs västkust.

Sista dagen!
lördag 22 september 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Allra sista dagen har vi ägnats åt att åka en sightseeing runt Beverly Hills och Hollywood! Nu väntar flygplatsen pâ oss!😥

Rainbow club🌈
fredag 21 september 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Denna eftermiddag tog vi en Uber till Lemmys favorithak Rainbow club, och drack en bira🍺. Stenfräckt ställe som de flesta stora rockartister besökt!

Venice beach
torsdag 20 september 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Efter att ha lämnat motorcyklarna hos Daniel och Cindy i Perris, fick vi skjuts in till L.A av Daniel. Vi har tagit in på ett hotell nära flygplatsen. Vi tog en Ubertaxi till Venice beach, och promenerade till piren i Santa Monica!

Fatboy och Roadking
onsdag 19 september 2018 - Perris, Kalifornien, USA

Nu har vi tagit oss tillbaka till Perris, LA där vi startade roadtrip! I morgon ska vi lämna tillbaka Motorcyklarna Fatboy och Roadking, som tagit med oss ca 350 mil på Amerikas västkust! Lite vemodigt att resan börjar närmare sig slutet!

Super8
tisdag 18 september 2018 - Long Beach, Kalifornien, USA

Idag har vi fortsatt resan söder ut! Vi har kört genom Malibu och Santa Monica! På em stannade vi till vid ett Super8 hotell i Long Beach. Super8 är en hotellkedja som finns nästan i varje stad här! Prisvärt, samt att dom serverar frukost, vilket inte är vanligt här! Ofta finns det pool