Anne och Arne Reser

fredag 5 oktober 2018 - onsdag 19 december 2018

Dag 18 av 76

På ”strippen”
lördag 20 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Yes vi kom fram tillslut, efter en bilfärd genom ett fantastisk landskap av berg i rött o brunt , sand och kaktusar . Körde in LasVegas mitt i rusningstrafik , i ett gytter av flerfiliga vägar och Exits , god bless GPSenNär vi nådde fram till hotellet beläget på norra strippen( som den

Ngr foton
lördag 20 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

L Vegas

Detta är ett av jordens underverk!
torsdag 18 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Efter att anlänt Phoenix försenade och i mörker ,fått tillgång till vår hyrbil , så var vi lite som Bambi på hal is när GPSen rabblade right o left i pulserade  trafik . När vi nästan nådde hotellet i Scottsdale flödade vägen av blåljus o var avstängd! Polisen stängde för en

Ngr bilder
torsdag 18 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Grand Canyon

Dax att resa vidare
tisdag 16 oktober 2018 - Memphis, Tennessee, USA

Så sitter vi på Memphis internat AirPort incheckade för resa till Phoenix .Vädret har varit rätt trist här , regn ganska kallt ca. 10 -15 grader , men ,,,Så bra musik, på Bael street är det bara blues och annan bra musik , covers från 70 o 80 tal med helt underbara musiker! BB king blues