ViggeOnTour2018

söndag 30 september 2018 - fredag 30 november 2018 ViggeOnTour2018

Vi kommer att upptäcka Nya Zeeland och på Hawaii på vår resa. Just nu så skriver vi ut alla nödvändiga dokument som behövs. Alla vaccinationer är gjorda. Vi inväntar de Internationella körkorten. Idag har vi bokat boende i Auckland och håller på att göra upp en resplan. Det börjar bli verklighet - det börjar närma sig - Det Stora Äventyret. :-D

En miss...
onsdag 28 november 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Planet från London var lite försenat - men ombord kom vi och landade i Stockholm vid 20:40 tiden, med raska steg och bagagevagnen lastad begav vi oss iväg mot nästa plan och gate. Men vi hade missat bordningen med en kvart. Nåja - ingen fara skedd - det visade sig gå ett nattåg vid 23:12 så

Hittade en bild...
onsdag 28 november 2018 - Vigge, Västernorrlands län, Sverige

Hittade en bild på Facebook som jag gärna vill visa. Här kommer den. ☺️☺️

Europa än så länge..
tisdag 27 november 2018 - London, England, Storbritannien

Vi har landat i London och har några timmar innan vi ska vidare mot Stockholm. Vi hittar lite smått och gott vi köper med oss. Slår ihjäl mera tid med att gå omkring lite och äta 😃. Flyget är lite försenat... undrar hur det blir med bytet i Stockholm mot Sundsvall?? Vi får se hur det

Senast aktiv - från Vigge, Västernorrlands län, Sverige
Ännu mera väntan på en flygplats..
måndag 26 november 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Vi landar ca 06.30 och letar reda på vår packning. Sen ska vi ta oss till Terminal B, den hittar vi -(har ju varit här förut) 🤣🤣🤣 lite te/kaffe i oss så går vi en sväng. Jag stannar i solen för att uppdatera sociala medier och - Stefan traskar runt och undersöker stället. Han är

Sista dagen i Honolulu..
söndag 25 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

I morse ringe klockan tidigare än de andra dagarna. Vi ska ut på vårt sista äventyr innan ryggsäckar och handbagage ska packas. Redan i gårkväll packade vi badväskan och fotoväska. Vi ska ut och åka undervattensvooter. Låter jättehäftigt och ser häftigt ut i broschyren. Vi går till