En miss...
onsdag 28 november 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Planet från London var lite försenat - men ombord kom vi och landade i Stockholm vid 20:40 tiden, med raska steg och bagagevagnen lastad begav vi oss iväg mot nästa plan och gate. Men vi hade missat bordningen med en kvart. Nåja - ingen fara skedd - det visade sig gå ett nattåg vid 23:12 så

Hittade en bild...
onsdag 28 november 2018 - Vigge, Västernorrlands län, Sverige

Hittade en bild på Facebook som jag gärna vill visa. Här kommer den. ☺️☺️

Europa än så länge..
tisdag 27 november 2018 - London, England, Storbritannien

Vi har landat i London och har några timmar innan vi ska vidare mot Stockholm. Vi hittar lite smått och gott vi köper med oss. Slår ihjäl mera tid med att gå omkring lite och äta 😃. Flyget är lite försenat... undrar hur det blir med bytet i Stockholm mot Sundsvall?? Vi får se hur det

Senast aktiv - från Vigge, Västernorrlands län, Sverige
Ännu mera väntan på en flygplats..
måndag 26 november 2018 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Vi landar ca 06.30 och letar reda på vår packning. Sen ska vi ta oss till Terminal B, den hittar vi -(har ju varit här förut) 🤣🤣🤣 lite te/kaffe i oss så går vi en sväng. Jag stannar i solen för att uppdatera sociala medier och - Stefan traskar runt och undersöker stället. Han är

Sista dagen i Honolulu..
söndag 25 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

I morse ringe klockan tidigare än de andra dagarna. Vi ska ut på vårt sista äventyr innan ryggsäckar och handbagage ska packas. Redan i gårkväll packade vi badväskan och fotoväska. Vi ska ut och åka undervattensvooter. Låter jättehäftigt och ser häftigt ut i broschyren. Vi går till

Mera väntan
söndag 25 november 2018 -

Vi fortsätter att slå ihjäl lite tid, med att spela spel på mobilen, gå omkring lite mera, äta lite mat och ta en öl. Äntligen är klockan så mycket att vi snart ska borda planet mot London 😃 Vi hörs..

Pearl Harbor...
lördag 24 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

En stadig och god frukost - sen var vi klara för dagens äventyr. Vi köper ett busspass för dagen och tar oss till Pearl Habor. Ett stort område som beskriver hur hela attacken gick till. Det var fritt inträde, Stefan och jag fick en biljett till en filmvisning. Den beskrev hur allting

Juldekorationer...
lördag 24 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Det börjar närma sig jultider här i Honolulu. 😊

Dagens aktiviteter..
fredag 23 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Idag köpte vi ett dagspass för bussåkning. Vi for till det kungliga palatset här i Honolulu, och lyssnade på en utomhuskonsert med ” The Kings Band” en samling mycket skickliga musiker. De spelade Hawaiisk musik - och julmusik. Vi sitter i en underbar park under ett stort träd och får

Diamond Head
torsdag 22 november 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Efter en stadig frukost, kollade vi runt lite i mobilen på vad man kan göra här i denna stad. Det finns en JÄTTE vulkankrater som nu är en turist vandring. Googla på namnet - orkar inte beskriva - Stefan och jag har gått nästan runt hela vulkanbasen + tagit oss in och upp mot kraterkanten.