Amalias 30års crusing

fredag 2 november 2018 - söndag 2 december 2018 Amalias 30års crusing

En månads semester med start i Rom. Kryssning till San Juan (Puerto Rico) och en vecka till på samma fartyg, i Karibien. Barbados, Grenada, Dominica mfl. Ja, Amalia fyller ju 30 på resan. Hennes dag firar vi på Barbados. Skepp ohoj va skoj vi ska ha 🥂💜🌺💃🏼🎉☀️🛳

Poolbad
torsdag 29 november 2018 - Naples, Florida, USA

Vaknade av att det luktade bageri i huset i morse. Klockan 10 hade Harry ”bakat” crossianter och gjort kaffe. Mysig morgon. Idag något varmare ute. Tar på badkläder, shorts och linne och beger oss ned till poolen. Solen är ju riktigt varm och nere vid poolen tar jag mig ett dopp. Varmt och

Shopping
onsdag 28 november 2018 - Naples, Florida, USA

Vaknade klockan 7 imorse och var lite kissig. Kollade tempen, asså utomhus tempen, 8 grader. Skit va kallt. Ned under täcken igen och vi hade sovmorgon till 10. Hade familjefrukost i sängen och tittade på morgonnyheterna.Tysta även denna morgon. Så tysta att Harry skickade mess och frågade

Hos Harry
tisdag 27 november 2018 - Naples, Florida, USA

Vaknar upp till ett tyst hus. Harry sover än. Lite roligt med Harry. Han har en hel del klockor utspridda i huset. Tickar mycket. Klockan i rummet slår var 15:e minut. Tur att vi fick honom att stänga av den annars hade vi ju avlidit och speciellt Amalia som sover i vardagsrummet.Pillar ihop

Måndag
måndag 26 november 2018 - Miami, Florida, USA

Grattis Maria på din dag 🥂En ganska vanlig måndag.Sista sollapningen innan vi vänder upp mot Naples. Utcheckning klockan 10 men eftersom vi är lite busiga får vi behålla rummet till klockan 1. Checkar vi ut senare får vi straffbetala 1000kr. Kanske net värt att vara sen. Underbar sol

Miamibeach
söndag 25 november 2018 - Miami Beach, Florida, USA

Äntligen på hemmaplan. Bor denna gång på South Seas hotel. Vi har i vårt tycke ett stort rum, sköna sängar och med frukost. Går bara ut genom grinden så är vi ute på beachen. Blir en dag med ca 28 grader dock ser molnen ut att breda ut sig över himlen. Något som vid lunchtid är ett