Bali 2018

torsdag 1 november 2018 - måndag 19 november 2018 Bali 2018

En härlig höstresorna till Bali samt några dagar i Singapore

Utflykt samt sista dagen i Bali
torsdag 15 november 2018 - Seminyak, Bali, Indonesien

I måndags tog vi en 9 timmars tur som tog oss med bil runt Balis sevärdheter! Tempel x 2, dans, silversmed, heliga källor, djungel och kaffeplantage m.m, helt slut på! Trafiken värst!   @ Goa Gajah Elephant CaveNatten till torsdag vaknade vi av en jordbävning och natten fortsatte med det

Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
2 dagar i Uluwato
torsdag 8 november 2018 - Uluwatu Temple, Bali, Indonesien

Efter en taxiresa ca 50 min endast 130kr är vi nu mer söderut. Vi bor på ett kanonfint hotel Radisson blu. Har varit på en strand bland apor och härligt bad.vi har sol/moln 33 grader. Nu på em tillbringar vi tiden vid polen

Framme i Bali
lördag 3 november 2018 - Bali, Indonesien

Efter en ganska lång flygresa med Singapore Airlines kanonservice är vi på plats vid vårt boende Anatara Vacations villas.