Florida - Fort Meyers Beach, Miami, Key West och Las Vegas

tisdag 24 december 2013 - onsdag 8 januari 2014 Florida - Fort Meyers Beach, Miami, Key West och Las Vegas

Vi anlände till Fort Meyers Beach på julafton och stannade där en vecka. Körde därefter till Miami, där vi träffade Berith och Mats på nyårsafton. På vägen till Miami tog vi en kanottur och hälsade på alligatorerna i träskmarkerna. Framme i Miami firade vi nyårsafton på Miami Beach! Wow! Därefter till Key West och slutligen Las Vegas. Bilder finns under "2014/Florida årsskiftet 2014#

Key West
torsdag 2 januari 2014 - Key West, Florida, USA

Efter några dagar i Miami tog vi bilen och körde vidare till Key West. Vilket mysigt litet ställe! Vägen dit var ganska dryg men vi stannade till på ett riktigt lastbilschaffis-fik och njöt av hembakade bullar och gott kaffe.Gert och jag passade också på att fira vår bröllopsdag med en

Nyårsafton på Miami Beach
tisdag 31 december 2013 - Miami Beach, Florida, USA

Efter en vecka på Fort Meyers Beach körde vi med riktning till Miami. På vägen dit besökte vi de berömda träskmarkerna I Everglades för att titta på krokodiler. Vi hade bokat en privat kanot-tur som vi genomförde trots regnet. Lite läskigt att komma så nära de stora

Florida - Fort Meyers Beach, Miami, Key West och Las Vegas

13 Bilder 3 Besökta platser 2 Dagböcker