Thailand Koh Lanta 2018/2019

onsdag 12 december 2018 - lördag 26 januari 2019

Ny vecka och bättre väder!
måndag 17 december 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Så skönt att vakna upp när solstrålarna smyger in genom gardinen. Vi gick upp tidigt som vanligt, i alla fall tidigt för att vara på semester 07.45.Jag skulle köra ett Bulgarianbag pass med Amelia och Emrik skulle till Olof.Olof är öns guru när det gäller dåliga ryggar, Emrik kände

Inget bra väder!
söndag 16 december 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Vaknade inatt av att det fullkomligt ösregnade, kunde nästan tro att någon stod på med duschen. Vad gör det när det ändå är varmt? På morgonen träffade jag Lina som jag inte sett och hört av på två år, vi gick bort till träningen tillsammans. Så mysigt att ses igen. Emrik spelade

Första dagen!
lördag 15 december 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Somnade i hyfsad tid och har sovit bra allihop. Jonathan & Ida var dock ute med kompisar till sent, fattar inte att de orkar men de är ju ungdomar. Gjorde mitt första pass med Amelia på Lanta Workout, tufft men roligt och så kul och träffa människor jag inte sett sedan vi var här förra

Äntligen på väg!
torsdag 13 december 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Äntligen är dagen D här. För att snabbt komma in i tidsomställningen dygnade Ida. Vi andra la oss sent men steg upp tidigt. Klockan fem hämtade Janne oss och körde till Landvetter. Den här gången åker vi med Qatar som igår började flyga härifrån. Vi flög till Doha där vi

Längtan!
onsdag 12 december 2018 - Älvängen, Västra Götalands län, Sverige

Bara 1 dag kvar och dags att börja packa. Som vi längtar, skall bli så skönt att få komma iväg. Den här gången blir det dock lite annorlunda då Jonathan & Ida inte kommer gå i skolan. Resan kommer även vara kortare än vanligt, "bara" 6 veckor vilket är det kortaste vi varit på Koh