Tillbaka
söndag 24 februari 2019 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

se om man kan få till en liten uppdatering...efter kunming tog vi oss till shangri-la.  Där hade vi beställt hämtning på flygplatsen men när ingen dök upp fick vi hjälp att ringa hotellet.  Efter en timme blev vi hämtade av en jättetrevlig kines/tibetan?Givetvis kunde han inte engelska

Utlänningar!
måndag 18 februari 2019 - Kunming, Yunnan, Kina

Då har vi haft 2 spännande heldagar i Kina! Idag lyckades vi träffa en kines som pratade engelska 🙂 det här dom nämligen inte ens kunnat i informationsdiskarna på flygplatsen!överallt har vi fått prata genom en app som översätter,  o resultatet är skiftande 😉Att behålla rummet en

Snorkling
fredag 8 februari 2019 - Ko Mak, Ko Mak, Trat, Thailand

Har varit lite tungt ett tag, dåliga sängar,  ingen sömn, inga paradisstränder o lite disigt men nu... Vi bör på ett ställe för ca 200 /Pers o natt o de har tempursängar o tyst ac! Pool o jättetrevlig personal . Stranden inger vidare men då vi varit på snorkelutflykt så löste vi

Vi har dött och kommit till himmelen!
tisdag 5 februari 2019 - Bangkok, Thailand

Vad finns inte i Bangkok? I dag har vi haft lite struligt... Först åkte vi till siam för att shoppa men ville starta med Street food... Vi knatade Hur långt som helst åt ena hållet innan vi gav upp... sen åt vi inne på siam Discovery, strosande på mbk o när vi kom ut gick vi 5 meter åt

Kan man flyga economy igen efter business?
måndag 4 februari 2019 - Bangkok, Thailand

Gud, vilken härlig resa! Det har man sällan sagt efter att ha anlänt till Bangkok  🙂 men att flyga business.   Wow! Enda man kan klaga på är för mycket att äta o dricka... 3 rätters mellan gbg- Istanbul o 3-rätters igen mellan Istanbul-bangkok + varm frukost o fri dryck både på

Nu har vi verkligen sett Bangkok!
måndag 4 februari 2019 - Bangkok, Thailand

Efter lite strosande på khao san road blev det lyxigt värre.  Vi besökte sky bar i state Tower på 63 våningen. Än så länge är resan bara wow! Vilken utsikt! O vilka priser. .. men om man snittar dagen...😊🍾