2019 Caribien

tisdag 8 januari 2019 - söndag 20 januari 2019

Dag 12 av 13

3 nätter i Miami, S Beach. Den 12 går vi på kryssning ut i Caribien. MSC Seaside heter skeppet. Med mig har jag väninna Helene fr Göteborg

Varmt och sol
fredag 11 januari 2019 - Miami Beach, Florida, USA

Har ännu inte vant mig vid tidsomställningen. Idag var det dags för den guidade cykelturen. Det gick väldigt sakta 8 km på 2 tim..men fick se en hel del. Vi cyklade ner till Soith Point och vände sedan uppåt till som mest 16 gatan.Helen gick på shoppingtur! Köpte med mig friterad

Nu är vi här.
torsdag 10 januari 2019 - Miami Beach, Florida, USA

Landade i går kväll här. Lokal tid ca 14. Vi tog bussen fr flygplatsen 2.65 i dollar.  Busshållplatsen är 5 min fr hotellet. Så vi checkade in på 3 vån fanns hiss!sedan ut och åt på en cuba rest som var billig. 8 dollar för fisksoppa..sedan hem och slocknade direktIdag torsdag och e

Resstart
tisdag 8 januari 2019 - Skövde, Västra Götalands län, Sverige

Ja denna resa var oviss in i det sista om den skulle bli av eller inte..fick influensan efter julen. Orsaken var nog flera..Rebecka var förkyld, hade hennes höggravida tik en vecka. Mkt jobb med julen och så ytterligare två stora hundar på julafton och juldagenNär jag började arbeta på