Familjen Pedersen på äventyr!

lördag 26 januari 2019 - tisdag 12 mars 2019

Då var det dags för Familjen Pedersen att åka på ännu en tur till vårt älskade Bali. Ny villa men samma by, Sanur. Vi blir borta lite längre denna gången med ett avbrott för en vecka i Australien. Vi får även besök av Bedste som kommer ner till oss i nästan två veckor. Häng med på vårt äventyr!

Operahuset, poolparty och Buddy!
måndag 18 februari 2019 - Sydney, New South Wales, Australien

Hej hej!Kvällen den 13e flög vi från Bali till Sydney, en 6 timmars flygresa. Vi bodde hos våra kompisar Sam och Kat, plus deras dotter Klara och vovven Buddy! Vi bodde med utsikt över Sydney!Vi spenderade en dag på en liten strand somvar superfin och perfekt för barnen! Vi besökte

Snorkling och hejdå till Bedste!
onsdag 13 februari 2019 - Bali, Indonesien

Hej allihop.....Vi gör ett nytt försök med inlägg. Strulat lite när vi försökt tidigare. Dagarna lunkar på och vi badar och äter gott. Både Tim och Wilma har haft lite problem med öron men efter besök av läkare är det bättre.Frida och Bedste har varit på utflykt till stranden Padang

Snorkling och hejdå till Bedste!
onsdag 13 februari 2019 - Bali, Indonesien

Hej allihopa...Då gör vi ett nytt försök med att skriva ett inlägg, krånglat lite. Dagarna flyter på med mass bad och god mat. Frida och Bedste har varit på utflykt till stranden Padang Padang beach, jätte fin, liten och smockat med folk! Tur vi lät barnen stanna hemma! Vi har varit på

Lång flygresa, världens starkaste man & poolbad
torsdag 31 januari 2019 - Sanur, Bali, Indonesien

Hej allihopa!Vi har nu efter tre hela dagar på Bali lyckats aklimatisera oss. Flygresan gick superbra och på 12 timmarsflighten mellan Frankfurt och Singapore fick vi extra säten så tjejerna låg raklånga och sov 7 timmar i sträck. På samma flight lyckades även pappa Tim känna igen den