Adelaide

söndag 27 januari 2019 - söndag 23 februari 2020

Dag 268 av 393

Sydney och Hamilton Island
lördag 28 september 2019 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej!Här kommer ett sammandrag från vår resa på östkusten!Den här resan bokades ungefär när vår resa till the Red Center var aktuell, och vi tänkte då att vi nog ville ha en resa med lite mindre bilåkning och lite mera lyx…Vi startade upp med att på fredagkvällen flyga till Sydney.

The Red Center
tisdag 2 juli 2019 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej!Vi är nu nyss hemkomna från vår veckolånga resa i The Red Center. En spektakulär vecka!Vi började med att flyga till Alice Springs på söndagsförmiddagen. Eftermiddagen gick åt till att hämta vår hyrbil; en land cruiser 4 WD med ett rooftoptent, sovsäckar, gaskök, lampa, div.

Innes National Park
lördag 27 april 2019 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej!Här kommer ett litet inlägg då vi lite hastigt och lustigt åkte ut på en liten weekend (fast mitt i veckan) till York Peninsula!Hela familjen blev inbjuden av Brent, en kollega till Olle, till hans sommarstuga i Port Vincent (ca 2,5 timmes bilfärd bort). Efter lite schema-justeringar för

Kangaroo Island
tisdag 16 april 2019 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej!Hösten är här med lite svalare dagar och nätter. Det kommer fortfarande dagar med temperaturer på 30 grader, men oftast är det runt 20. Så långbyxorna har plockats fram ur garderoben.Föregående helg var vi på Kangaroo Island, en ö som hela familjen fastande för! Men innan jag

2:a månaden
fredag 15 mars 2019 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Hej,Nu har det gått några veckor och vi har hunnit med lite olika spännande saker och utflykter! Vi har upplevt värmebölja, vinprovning, bergbestigning, flera olika stränder, födelsedag och mycket annat skoj! Dessutom har vi vardagen som bara i sig är ett litet äventyr…Värmeböljan