Where the streets has no name

lördag 19 januari 2019 - lördag 16 februari 2019

Tanken med denna lilla sol och bad resa är att jag förhoppningsvis ska besitta lite mer kunskap angående det thailändska språket hehe

Lärorik resa
söndag 17 februari 2019 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Då var det dags att summera denna resa. Thailand är alltid thailand.det går aldrig att undgå. Eftersom jag tidigare har varit i thailand ett åtaliga gånger så hade jag en visst vision om denna resa mestadels om hur det skulle var.Phuket har jag alltid försökt hålla mig undan från. Ön

hemresa
lördag 16 februari 2019 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Dags för den långa hemresan...Blev upphämtad från hotellet redan vid 7.00 på morgonen.efter säkert 2000 stopp och konstigt nog bytt minibuss 2 miloner gånger så var vi äntligen framme vid flygplatsen. Det planet vi skulle med va så klart försenat några minuter, vilket skapade en

Sista dagen
fredag 15 februari 2019 - Phuket, Thailand

Gårdagens bio var riktigt trevlig, kul att nästan alla kunde se bion förutom Dennis. Filmen vi såg heter Alina ,Battle Angel. Riktigt bra Si-fi film.Som "Huvudkaraktär" har Vi han Chrisffoer Waltz eller vad han nu heter, han spear i många bra tidigare filmer som Tarantino har gjort.Tycker

Alla hjärtansdag
torsdag 14 februari 2019 - Phuket, Thailand

Jaa vad finns det att skriva näst sista dagen i paradiset. I dag blev det bara en hel dag på rummet, jätte skönt.började kolla över lite allt som jag köpt och börja smått packa ihop allt jag har. hann även med att plugga en del, nu har vi 40 olika konsenater vi ska kunna...många låter

Onzzzdag
onsdag 13 februari 2019 - Phuket, Thailand

Denna dagen börjar som alla andra vanliga dagar, vaknar av en pöl av svett eftersom jag inte drar för fönstret och solen lyser in redan vid 7.00.Ac där gör inte sitt jobb direkt hehe.Gick lite längre bort på stranden i dag och la mig borta vid början av Bangla, fanns mkt mer yta av