Where the streets has no name

lördag 19 januari 2019 - lördag 16 februari 2019

Dag 28 av 29

Tanken med denna lilla sol och bad resa är att jag förhoppningsvis ska besitta lite mer kunskap angående det thailändska språket hehe

Sista dagen
fredag 15 februari 2019 - Phuket

Gårdagens bio var riktigt trevlig, kul att nästan alla kunde se bion förutom Dennis. Filmen vi såg heter Alina ,Battle Angel. Riktigt bra Si-fi film.Som "Huvudkaraktär" har Vi han Chrisffoer Waltz eller vad han nu heter, han spear i många bra tidigare filmer som Tarantino har gjort.Tycker

Alla hjärtansdag
torsdag 14 februari 2019 -

Jaa vad finns det att skriva näst sista dagen i paradiset. I dag blev det bara en hel dag på rummet, jätte skönt.började kolla över lite allt som jag köpt och börja smått packa ihop allt jag har. hann även med att plugga en del, nu har vi 40 olika konsenater vi ska kunna...många låter

Onzzzdag
onsdag 13 februari 2019 -

Denna dagen börjar som alla andra vanliga dagar, vaknar av en pöl av svett eftersom jag inte drar för fönstret och solen lyser in redan vid 7.00.Ac där gör inte sitt jobb direkt hehe.Gick lite längre bort på stranden i dag och la mig borta vid början av Bangla, fanns mkt mer yta av

Sol & bad
tisdag 12 februari 2019 -

Ja måndagen och tisdagen så relativit lika ut,Lämande tillbaka min moped i måndags eftersom Elinas föräldrar hade anlänt. så dom skulle försöka visa dom runt i Phuket, samt Wattana och Vicktoria skulle ordna med sin lägenhet. Ja dagarna ser nästan likadana ut nu, man tycks tro man bor

Annorlunda frukost
måndag 11 februari 2019 -

Denna dag tänkte jag att jag skulle ändra mina morgonrutiner lite.Valde att gå lite lämngre bort på stranden denna gång, det fanns alla dom små båsen längst strandkaten som sålde allt från frukt, nypressade jucier, mat osv.sen fanns det ett ställe som hade mat till förfogande, dock

Where the streets has no name

Dag 28 av 29