Rundresa på Sri Lanka!

fredag 1 februari 2019 - måndag 18 februari 2019

Dag 15 av 18

Efterlängtad semester med sol, värme, kultur och elefanter :-)

Hikkaduwa
fredag 15 februari 2019 - Ambalangoda, Sydprovinsen, Sri Lanka

Vi har nog inte sagt så mycket om personalen på hotellet. De är alla väldigt trevliga och hjälpsamma, och problemen i köket härom kvällen är spårlöst borta. Men nåt var det just den kvällen. Hur som helst, bakom ett stort skrivbord i entrén sitter en lite mer finklädd ung man och han

I dag är det........
torsdag 14 februari 2019 - Ambalangoda, Sydprovinsen, Sri Lanka

❤️Alla Hjärtans dag!Hjärtliga hälsningar till alla våra följare. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Flesta bilder i kameran
onsdag 13 februari 2019 - Ambalangoda, Sydprovinsen, Sri Lanka

🎶 En papaya coconut, 🎵 lata dar i solen.......Ja ungefär så är det, lata dagar och goda frukter. Jättegod mat på hotellet, färsk fruk, färskpressad juice, oftast trerätters, och gott öl/vin. Fast i dag är vi lite spända på vad vi ska få. Det var släckt i köket när klockan var

Senast aktiv - från Sri Lanka
Vandring och safari. Värme och vattenfärd.
måndag 11 februari 2019 - Ambalangoda, Sydprovinsen, Sri Lanka

Nu kommer en sammanfattning av de dagar då jag inte skrivit. Från hotellet i Ella startade vi ganska tidigt, för att göra en ”klättring” upp på Little Adams peak. En fantastisk utsiktsplats som man gjort tillgänglig för folket/turister och det hade något med Adams peak att göra men

Total motsats
måndag 11 februari 2019 - Ambalangoda, Sydprovinsen, Sri Lanka

Ingen klocka som väcker oss på morgonen, tid att kolla lite i tidningen så vi vet vad som händer i omvärlden och stillsam frukost. Första funderingen på dagen är om man ska ta omelett, stekt ägg eller till och med kanske wåffla?Fundering nummer två, ska vi lägga oss på höger eller