Thailand 2019

fredag 1 februari 2019 - tisdag 12 februari 2019 Thailand 2019

Nu åker vi hemåt!

Usch vilken tidig morgon. Klockan ringde klockan 04.00 😴 Men nu ska vi snart gå på planet och så är vi hemma om ca 12h. ❤️

Sista kvällen
måndag 11 februari 2019 - Bang Niang, Khuekkhak, Phang Nga, Thailand

Sista kvällen har kommit snabbare än väntat och för första gången längtar jag inte hem efter ca 2 veckor. Det känns som att Aston har acklimatiserat sig till värmen, maten och har blivit kompis med den underbara personalen på hotellet 🥰 Skulle kunna stanna ett tag till.. vi har redan

Badpojken flyter!
söndag 10 februari 2019 - The Sands Khao Lak by Katathani, Phang Nga, Thailand

Nu har Aston lärt sig att ta sig framåt i vattnet med armkuddarna på! 🐳😀 Han tyckte inte alls om dem i början av resan men har vant sig och förstått att man kan bli mer självständig med dem på 👍🏻

Nakenfisen

Vi kör lite varannan dag med att hänga på hotellet och att åka till den finare stranden. Vi bor förvisso på stranden men vi åker hellre till en annan 😊Idag har vi hängt på hotellet och vår egen strand. Aston tog en tupplur på en solstol och vi passade på att avnjuta varsin

Heureka!!
lördag 9 februari 2019 - Bang Niang, Khuekkhak, Phang Nga, Thailand

Vi hade planerat att åka till marknaden ikväll och tänkte att vi först skulle äta middag på en gatan intill. Där hittade vi mysiga smågator med en hel drös av restauranger och butiker, restaurangerna hade dessutom lite bättre standard än klassisk "thai-style" 😂 Dit åker vi tillbaka