Nu åker vi hemåt!
tisdag 12 februari 2019 -

Usch vilken tidig morgon. Klockan ringde klockan 04.00 😴 Men nu ska vi snart gå på planet och så är vi hemma om ca 12h. ❤️

Sista kvällen
måndag 11 februari 2019 -

Sista kvällen har kommit snabbare än väntat och för första gången längtar jag inte hem efter ca 2 veckor. Det känns som att Aston har acklimatiserat sig till värmen, maten och har blivit kompis med den underbara personalen på hotellet 🥰 Skulle kunna stanna ett tag till.. vi har redan

Badpojken flyter!
söndag 10 februari 2019 -

Nu har Aston lärt sig att ta sig framåt i vattnet med armkuddarna på! 🐳😀 Han tyckte inte alls om dem i början av resan men har vant sig och förstått att man kan bli mer självständig med dem på 👍🏻

Nakenfisen
lördag 9 februari 2019 -

Vi kör lite varannan dag med att hänga på hotellet och att åka till den finare stranden. Vi bor förvisso på stranden men vi åker hellre till en annan 😊Idag har vi hängt på hotellet och vår egen strand. Aston tog en tupplur på en solstol och vi passade på att avnjuta varsin

Heureka!!
lördag 9 februari 2019 -

Vi hade planerat att åka till marknaden ikväll och tänkte att vi först skulle äta middag på en gatan intill. Där hittade vi mysiga smågator med en hel drös av restauranger och butiker, restaurangerna hade dessutom lite bättre standard än klassisk "thai-style" 😂 Dit åker vi tillbaka

Mata fiskar och bamsefrukost
fredag 8 februari 2019 -

Imorse hjälpte vi vaktmästaren att mata hans fiskar i dammen på hotellet 🐠. Alla barn fick varsin mugg med fiskmat i. Sen var det bara att börja kasta 😅 Fiskarna blev alldeles tokiga, Aston (och vi) hade kul! 👍🏻​​​​​​Till frukost blev det som vanligt en massa blandat

Middag
fredag 8 februari 2019 -

Efter en heldag på White Sand beach var vi trötta och det blev en ganska snabb middag på "Phu". En fin restaurang med bra mat. 👍🏻Nu ligger Aston utslagen i sängen och vi somnar också när som helst. God natt 🥰

Trötta gänget
torsdag 7 februari 2019 -

Idag har vi varit lite trötta allihopa så vi spenderade dagen vid poolen. Det blev som vanligt massor av bad, åka rutschkana, läsa böcker, sovpauser och thaimat till lunch. Det visar sig att Aston hellre äter "fried rice" med kyckling än sin egen barnmat 😄Vi åt pizza på "Bella Italia"

Wow, vilken kväll!
onsdag 6 februari 2019 -

Oj vilken härlig kväll! 🌅 Vi tog en promenad längs med stranden, åt middag till solnedgången och avnjöt de sista timmarna på balkongen när Aston somnat ❤️

White Sand beach
onsdag 6 februari 2019 -

Idag tog vi en tur till White Sand beach. Riktigt fin strand! 🏖️ Vi åkte inte tillbaka fören runt 17.00 så vi hann med varsin massage, promenad, lunch, massa bad och lek. Vi är alla nöjda med dagen och vi kommer nog att åka tillbaka till White Sand beach någon dag 😍​​​​​