USA roadtrip 2019

torsdag 21 februari 2019 - måndag 11 mars 2019 USA roadtrip 2019

Roadtrip i USA med Karlstadgänget.

Hemma igen.
tisdag 12 mars 2019 - Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Jag har packat upp min väska, tvättat mina kläder och plockat upp mina souvenirer.Det skönaste med att komma hem?Kaffe som smakar som riktigt kaffe ska, en dusch i vatten som inte luktar klor, att sova i sin egen säng och att ta på sig rena kläder från

Adjö Vegas.
söndag 10 mars 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Igår vaknade jag tidigt och kände mig stel efter bilfärden, så jag bestämde mig för att ta en promenad. Jag vandrade ner till Cirkus Cirkus igen där vi hade varit härom dagen, och stannade för kaffe på några ställen. När jag kom åter till hotellet vid 09:30 visade stegräknaren att

Grand Canyon!
fredag 8 mars 2019 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Klockan ringde 05:50. Jag och Johan gjorde oss klara och möte upp Patric och Lotta i lobbyn 06:30, när hotellets biluthyrning öppnade. Maria valde att ha en egen dag för sig själv, eftersom hon redan gjort denna utflykt vid en tidigare resa och fortfarande är jätteförkyld. Tyvärr fanns det

Vegas, baby!
onsdag 6 mars 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Nu reser vi vidare. En lika märklig känsla varje gång. Det känns som att vi packar för att resa hem, och det känns märkligt nog helt okej om det vore så. Det har varit så intensivt, och vi har besökt tre olika städer och gjort så mycket. Men nu åker vi vidare till stopp #4, och det

Sista dagen i NOLA
tisdag 5 mars 2019 - New Orleans, Louisiana, USA

Imorse fick vi alla lite välförtjänt sovmorgon innan vi käkade frukost på hotellet som vanligt. Jag tog extra lång tid på mig vid frukostbuffén och njöt av yoghurt, juice, kaffe och fruktsallad. Skönt att inte behöva stressa. Efter frukosten tittade vi en stund på en av dagens många