Thailand 2019

lördag 2 februari 2019 - lördag 23 februari 2019

Dag 14 av 22

Hua Hin och Bangkok

Utforska stället
söndag 3 februari 2019 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Framme i Bangkok gick det smidigt att få våra väskor och taxin stog och väntade. Det tog ca 2.5 timma tills vi var framme vid vår lägenhet. Klockan va då 8 på morgonen. Alla var trötta och sov i omgångar. Framåt eftermiddagen gick vi ut en sväng på stan för att kolla läget. Vi gick

Nära att missa flyget.
lördag 2 februari 2019 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Efter en dusch o lite frukost kom taxin o körde oss till Arlanda.På flygplatsen gick allt bra till att börja med. Vi skulle byta plan i Doha i Qatar och hade där bara 1 timme mellan planen. När vi satt på Arlanda gick klockan mer och mer och till slut var planet 1 timme försenat. Gotte var

På väg mot solen
fredag 1 februari 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Ikväll efter jobbet påbörjade vi vår resa upp mot Arlanda. Snön har fallit hela dagen och vi blev 1 timme försenade på grund av att Nisse blev fast i trafiken på väg hem från jobbet. Jag körde upp till Nyköping och väglaget var inte kul. Snömodd och halt. Vissa bitar gick bara att