Florida/New York

lördag 16 februari 2019 - söndag 3 mars 2019

Lite sol & värme i Florida innan vi firar Fias 20 årsdag i New York!

Sista dan i NY
lördag 2 mars 2019 - New York, USA

Sov lite längre idag, packade ihop & lämnade våra väskor i lobbyn. Snöat en del inatt, ganska slabbigt ute! Blev snabbfrukost på Starbucks idag. Sen gick vi en runda för Fia skulle byta några kläder. Vi tänkte gå High-line idag men den visade sig vara avstängd pga snön. Typiskt! Vi

Fia 20 år!!
fredag 1 mars 2019 - New York, USA

Imorse väckte vi Fia med skönsång & paket på sängen. Hon ville ha våffla till frukost så vi käkade på Ellen Stardust Diner där servitriserna sjunger samtidigt som dom serverar. Fia blev jättenöjd med sin våffla, jag lite mindre med min omelett :(Många som fyllde år & firade

Soho
torsdag 28 februari 2019 - New York, USA

Låg & drog oss länge idag,skönt! Idag käkade vi frukost på en kedja som finns överallt här på Manhattan, Le Pain Quotidien. Man fick en liten bringare med uppvärmd choklad som man själv fick smaksätta sin varma mjölk med. Gott!! Vi tog lite olika & alla var nöjda med sitt

New York
onsdag 27 februari 2019 - New York, USA

Imorse blev det frukost på Starbucks runt hörnet här. Linn som inte hade mössa med sig fick tag i ett par gigantiska öronpuffar. Dom värmer iallafall, coola om ni frågar mig! Blev en tur i Central Park, men gick inte så långt in pga kylan. Har ju varit där förr! Fönstershoppade på 5th

Mot New York
tisdag 26 februari 2019 - New York, USA

Klockan ringde 04.25. Packade ut i bilen & begav oss mot flygplatsen i Miami. Flyget var flyttat från 7.30 till 7.55 & det var en jäkla tur kan jag säga. Vi hann precis med. Vilken jäkla röra att hitta till bilåterlämningen även om vi hade gps!Flög in 30 min så det tog 2,5 tim.