Sista dan i NY
lördag 2 mars 2019 - New York, USA

Sov lite längre idag, packade ihop & lämnade våra väskor i lobbyn. Snöat en del inatt, ganska slabbigt ute! Blev snabbfrukost på Starbucks idag. Sen gick vi en runda för Fia skulle byta några kläder. Vi tänkte gå High-line idag men den visade sig vara avstängd pga snön. Typiskt! Vi

Fia 20 år!!
fredag 1 mars 2019 - New York, USA

Imorse väckte vi Fia med skönsång & paket på sängen. Hon ville ha våffla till frukost så vi käkade på Ellen Stardust Diner där servitriserna sjunger samtidigt som dom serverar. Fia blev jättenöjd med sin våffla, jag lite mindre med min omelett :(Många som fyllde år & firade

Soho
torsdag 28 februari 2019 - New York, USA

Låg & drog oss länge idag,skönt! Idag käkade vi frukost på en kedja som finns överallt här på Manhattan, Le Pain Quotidien. Man fick en liten bringare med uppvärmd choklad som man själv fick smaksätta sin varma mjölk med. Gott!! Vi tog lite olika & alla var nöjda med sitt

New York
onsdag 27 februari 2019 - New York, USA

Imorse blev det frukost på Starbucks runt hörnet här. Linn som inte hade mössa med sig fick tag i ett par gigantiska öronpuffar. Dom värmer iallafall, coola om ni frågar mig! Blev en tur i Central Park, men gick inte så långt in pga kylan. Har ju varit där förr! Fönstershoppade på 5th

Mot New York
tisdag 26 februari 2019 - New York, USA

Klockan ringde 04.25. Packade ut i bilen & begav oss mot flygplatsen i Miami. Flyget var flyttat från 7.30 till 7.55 & det var en jäkla tur kan jag säga. Vi hann precis med. Vilken jäkla röra att hitta till bilåterlämningen även om vi hade gps!Flög in 30 min så det tog 2,5 tim.

Sista dagen i värmen
måndag 25 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Även denna tidiga morgon blev det en promenad, så jäkla varmt & säkert lite feber på det! När vi kom tillbaks hade dom andra vaknat så då stack vi till Ihop & käkade frukost! Sen blev det stranden i några timmar, blåste lite idag. Lunchhungriga(sen) stack vi till Panera Bread

Sol & bad
söndag 24 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Jag & Linn  var uppe tidigt för att njuta av soluppgången på stranden, man kan lixom inte se sig mätt! Frukosten intogs på Dennys. Blev sååå besviken på mina salted caramel pancakes. Alldeles för mycket gegga på! Tradigt!!Det blev strandhäng hela dagen idag, eller jag kastade in

Sawgrassmills
lördag 23 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Mulen morgon, blev frukost på Starbucks. Idag blev det shopping för hela slanten. Eller mest att Linn, Piggen & jag inte pallar va i solen, så förkylda & febriga, ont i skinnet & hosta. Fruktansvärt tråkigt när man sett fram mot resan så! Inte jättekul att shoppa heller, allt

Mot Fort Lauderdale
fredag 22 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Idag skulle vi checka ut senast kl 11.00 men vi frågade om det gjorde nåt om vi stannade & använde poolen & kunde stå kvar på parkeringen. Det gick bra & det är vi glada för( ska ladda upp foto från stranden där det finns public parking...) Kryllade av folk! Blev lite Taco

Sol & bad
torsdag 21 februari 2019 - Fort Myers Beach, Florida, USA

Jag & Linn började dagen med en morgonpromenad för att se soluppgången. Vi gick bort till piren där gubbarna stod & fiskade. Vad får vi se då? Jo två delfiner som lekte i havet, vi stod kvar hur länge som helst. Helt lyriska, lite magiskt att se dom i frihet! Frukost ingick &