Nya äventyr på Koh Lanta - Thailand 2019

onsdag 6 februari 2019 - torsdag 14 mars 2019 Nya äventyr på Koh Lanta - Thailand 2019

Som så många andra så var vi bara tvungna att återvända till Koh Lanta. Vi sa ”once in a lifetime”. Nu blir det åtminstone ”twice in our lifetime”...

Förra veckans godbitar...
måndag 11 mars 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

...var många men tiden att sätta sig ner och skriva prioriteras inte när man har så mkt annat roligt! Sen är man ju helt slut när klockan närmar sig 21!! 😂Jag skriver ju för att ni alla ska få se en liten, liten del av det vi upplever, men mest för att vi själva ska kunna ta fram

Klockan måste gå fortare här nere...?
onsdag 27 februari 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Ja, det är ju så att vi ligger sex timmar före här på Koh Lanta. Undrar om dygnet har sex timmar mindre här...?! Känns så!! Fast troligtvis inte. Helt enkelt nog bara så att vi har så kul här och att det  hela tiden händer saker. I veckorna efter Elsa slutat skolan blir det mest

Fyra vänner åkte - två ny-gamla kom...
torsdag 21 februari 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Fattar inte hur fort tiden går här nere... Två veckor har vi varit här. Ja, dagarna flyger iväg, fast vi har allt hunnit med en hel del också, när jag tänker efter...I veckan hade barnen även i år ordnat med Tivoli på svenska skolan Sanuk för att samla in pengar till organisationen

Tillbaka i vårt paradis
fredag 15 februari 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Ja, så var vi tillbaka igen. Så härligt! Redan innan vi lämnade Koh Lanta förra året hade vi, i alla fall Elsa och jag, bestämt oss att vi ville åka tillbaka 2019. Edde var dock inte lika säker och bestämde sig för att fotboll, innebandy, skolan o kompisarna vägde tyngre (till Mattias

Nya äventyr på Koh Lanta - Thailand 2019

192 Bilder 1 Besökta platser 4 Dagböcker