tisdag 26 mars 2019 - fredag 10 maj 2019

Dag 28 av 46

2019 våren i Alanya, 44 dagar med Inger

Longstaying i Alanya. För 10:de gången. Vi bor på bekväma My Home, ca 300 steg från Kleopatrastranden. Vi kommer att vandra, spela boul och hitta vardagen i ett behagligt klimat. Välkomna att följa med!

Bananrundan.
lördag 20 april 2019 - Alanya, Turkiet

Bananrundan är en härlig vardagsrunda i naturskön trakt med fin utsikt. Ca 2,5tim och ca 15000 steg.

Senast aktiv - från Alanya, Turkiet
Vi vandrande upp till Borgen i Alanya.
torsdag 18 april 2019 - Alanya, Turkiet

Igår var vi ett 10-tal  pigga svenskar som vandrade upp till Borgen i Alanya. Älsta deltagaren var ca 87 år!Det var två rejäla syretoppar.Vi åt en lunch där uppe med en vidunderlig utsikt.Vädret var mycket bra.Men det fanns många som låg på Kleopatrastranden oxå!

Mäktigt
söndag 14 april 2019 -

En av de mäktigaste vyer som jag upplevt. Vandring med Famtours Famtours till Tazi Canyon. Vårat hotell My Home. Mm.

De första 14 dagarna.
onsdag 10 april 2019 - Alanya, Turkiet

Hej.De första 2 veckorna har bjudit på blandat väder. Vi fick bo på skuggsidan på My Home de första 2 veckorna. Nu har Vi flyttat fram till solsidan och fin utsikt mot Borgen.Vi har dock prickat in ett par bra vandringsdagar. En toppvandring i Gazipasa och en på hemmaplan, Bananrundan.Vi har

Dag 28 av 46
44 Bilder 4 Besökta platser 4 Dagböcker