Bara vara :)

fredag 22 februari 2019 - lördag 9 mars 2019 Bara vara :)

Denna gång blir det bara att vara. Fick ju förra gången lite oturligt ett udda avslut så jag tänkte att jag börjar med att göra om det till det bättre :)

Blå Blå vindar (T. Ledin)
fredag 8 mars 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Så är det då sista dagen på denna resa. Knepigt, just när jag kommit ner i varv och värmen inte tar så illa så är det dags att ge sig hemåt. Börjar misstänka då det varit i stort sett samma känsla de senaste årens resor att efter ca 10-12 dagar så börjar jag komma ner i varv och

Senast aktiv - från Koh Lanta, Krabi, Thailand
Morning har broken (Cat Stevens)
tisdag 5 mars 2019 - Lanta Sand Resort&Spa, Sala Dan, Krabi, Thailand

Fasen, nu gick det fler dagar än jag tänkte innan uppdatering här. Men men, är man på semester så är man. :) Här kommer ett scoop. Bobus är uppe före solen! Efter att ha tagit en massa bilder (och även avnjutit) en gång solnedgångar på en massa platser så tänkte jag att det var

Senast aktiv - från Koh Lanta, Krabi, Thailand
I’m gonna do my thing (Royal Delux)
onsdag 27 februari 2019 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Det gick i ett fram till avresa och även resan gick i ett huj. Blev en flygstol med TUI (igen) direkt från Landvetter till Krabi. Trevliga stolsgrannar på planet från Bååårrråååååsss som verkligen kunde det här med att åka charter. Väl framme i Krabi så blev det express till Koh