Mallorca

tisdag 30 april 2019 - tisdag 7 maj 2019

Resa till Sa Coma/Mallorca Vi köpte resan genom Ving men pga dålig service på stället blev detta sista resan köpt genom Ving.

Dag 8 Hemresa
tisdag 7 maj 2019 - Kalmar, Kalmar län, Sverige

Upphämtning för hem resa mot Kalmar flygplats strax efter kl 8 på morgonen.

Peter Tegborg
Dag 7
måndag 6 maj 2019 - Sa Coma, Balearerna, Spanien

Rejäl sovmorgon följ av ett antal timmar vid poolen.

Dag 6
söndag 5 maj 2019 - Palma de Mallorca, Balearerna, Spanien

Ö-rundtur med buss till Inka staden känd för lädertillverkning sedan vidare till Sa Calobra via serpentinvägen Calobra road. Härifrån skulle vi tagit båt till Porto Soller men pga hårt väder fick vi åka buss, i Porto Soller hoppade vi på en spårvagn för en 5km lång tur som tog oss

Dag 5
lördag 4 maj 2019 - Sa Coma, Balearerna, Spanien

När vi kom upp till rummet efter frukost hade hotellets personal varit uppe o lämnat en flaska champagne o en kupong till gratis fotmassage för Mia på hennes födelsedag. Vi hade även bokat helkroppsmassage för både Mia o mig i hotellets Spa så det fick bli några timmars Spa denna dag.

Dag 4
fredag 3 maj 2019 - Porto Cristo, Balearerna, Spanien

Dagen var planerad med att åka på en Ö-rundtur men det strulade till sig med upphämtningen så vi fick boka om till en annan dag o tog istället taxi till Hamsgrottorna för ett besök o sedan taxi in till Porto Cristo o ännu ett besök i Drakgrottorna då gårdagens besök vart så stressigt