Hello Charleston 💃🏼🥂

tisdag 16 april 2019 - tisdag 30 april 2019

Första resan västerut för familjen 🇺🇸 Och vem hade trott att Charleston , South Carolina skulle vara destinationen? Ingen av oss för ett par år sedan. Men släkten såg till att styra upp det 👰🏼💒🤵🏼

Sista dagen - trodde vi
fredag 26 april 2019 - Charleston, South Carolina, USA

Fredag Sista dagen. Vaknade o hade fått Mail att vi var ombokade till nya flighter.Jeppe o Jullan  Chicago - Frankfurt - Arlanda Vi andra Washington - München - Arlanda Vi hade ju önskat att resa ihop men det fick duga.Vi påpekade för Leck - vår fantastiska resekille , strulet på

Thursdag
torsdag 25 april 2019 -

Torsdag Såg ut så här som jag minns det 🙈Vaknade tidigt, tog lång tid att göra sig i ordning. Alla gick till Folly Road för att köpa solskydd.Ja alla utom Tomas som gick direkt till stranden utan att passera gå 😉Sen gick alla utom Anette till stranden hon gick till poolen. Alla

Onsdag ?
onsdag 24 april 2019 -

OnsdagJa vad hände då egentligen?Det skulle vara dåligt väder så JoJ  Tomas och Viktor drog till ett outlet. Det dåliga vädret visade sig vara supervärme och trippelAAAna gick på promenad  och sedan till beachen. Vi lekte på stranden en stund o gick sen till ett för oss nytt

Strandhäng
onsdag 24 april 2019 -

TisdagFrukost serverades 9.00 caVi hade fått tag på knäckebröd vilket kändes trevligt att få tugga på något med motstånd.Alla hade sovit ganska gott och vi hade ett snack.Vi käkade drack kaffe o förberedde oss för stranden.11,30 var vi där ca 😴Weilows var där o vi hängde lite.Vid

Sol
måndag 22 april 2019 -

MåndagVaknade tidigt, trot om du vill.Soffan börjar kännas lite nerlegad .Frukost denna morgon stod Jullan för som stekte American pancakestill oss alla 😊 gott 😊Vi lade lång tid på att förstå hur vi skulle dosera kaffet i kaffemaskin,men upptäckte att som vi gjort var rätt, men med