Kina semestern 2019

onsdag 13 mars 2019 - torsdag 18 april 2019 Kina semestern 2019

Kina semestern mars april 2019

Sista bilderna från Neijiang
onsdag 17 april 2019 -

Bilder från de sista dagarna i Neijiang.det är bilder från ett gammalt tempel i ytterkanten av Neijiang, lyktostolpar som drivs med solceller.Bilder innifrån templet på höjden.Kopplingar av teletrådar i svärfars trapphus.Det finns bilder på när vi äter med vänner, när vi handlar

Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
På väg till Lugu hu sjön
måndag 15 april 2019 -

Vi är på väg till en sjö som heter Lugu Hu sjön. Genom denna sjö går gränsen mellan Sichuan och Yunnan provinserna. Lite bilder från bergsvägarna på vägen dit.Vägarna är fyllda med djur som kor gätter ankor och getter samt en massa människor som inte bryr sig att flytta på

Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Bad i varma källlor i Shuifu
tisdag 9 april 2019 -

Badet i Shuifu.Badanläggningen ligger på 2 000m höjd.Vi hade en fantastisk dag här, det var riktigt varmt och solen brände, temperaturen i vattnet låg runt 40 grader i bassängerna och i luften var det enbart marginellt svalare.Blev solbränd denna dag.Hotellet var små hus längs en liten

på väg till Li Shuang
tisdag 9 april 2019 -

Bara några bilder när vi är på väg till de gamla stadsdelarna i Li Shuang. De är känd för sin sprit, som syns när man kör in i staden. Bilden på lastbilen, ja det är en bil som sprutar upp vatten i luften för att binda dammet i luften. De andra är bara bilder för att visa att

Gamla stadsdelarna i Li Shuang
tisdag 9 april 2019 -

Den gamla stadsdelen i Lu Shuang.Trevlig gata att promenera i lite bilder från stället.först är det ingången med skylten, det gamla trädet är tydligen spciellt och dyrare än guld, varför fick jag inget bra svar på.Sen är det bilder från omgivningen samt maten vi åt till lunch. Den