Australien/Nya Zeeland/Bali

torsdag 26 december 2019 - onsdag 29 januari 2020

Reser till Australien över nyår 2019/2020, sedan bär det av till Nya Zeeland, där vi ska bila runt både på sydön och nordön. Avslutar resan med fem dagar på Bali.

29 januari
onsdag 29 januari 2020 - Dubai, Förenade Arabemiraten

Nu sitter vi på flygplatsen i Dubai och klockan här är nu 6,45. Planet lyfter 8,20 Dubai tid och de är tre timmar före.

29 januari
onsdag 29 januari 2020 - Tollarp, Skåne län, Sverige

Idag blir det sista inlägget för denna resan. Var varit på resande fot i över 27 timmar och sova på flyget blir det inte mycket av. Så nu blir det att försöka sova i kapp. Men en fantastisk resa har det varit. Här kommer de sista bilderna.

28 januari
tisdag 28 januari 2020 -

Nu sitter vi på Seminyaks flygplats och väntar på bording. Klockan är nu 23,10 här och vi ska lyfta 00,05.

27 januari
måndag 27 januari 2020 -

Sista dagen på Bali, i morgon kväll blir det hemresa. Alla sjuklingar friska igen. Idag har vi badat, solat och badat igen. Farfar o morfar ligger bredvid varandra och solar. När vi sedan tog en siesta kom det en regnskur men lika fint efter regnet. I kväll har vi varit på en fin resturang

26 januari
söndag 26 januari 2020 -

Idag har vi inte gjort många knop. Yvonne, Gert och Anders varit magsjuka i natt men är på bättringsvägen, de har kunnat äta lite i dag, men är väldigt trötta. Värmen tar också på oss, legat i poolen en hel del idag, ca 32 grader varmt. Det går åt mycket vatten, snart gjort av med tio