Hola mallorca

tisdag 4 juni 2019 - tisdag 11 juni 2019

Pronto es hora de un viaje a Mallorca, el lugar se llama Alcudia. El lugar en sí no necesita un preajuste exactamente. Pero se puede decir que lo nuevo y lo viejo se encuentran con restaurantes y tiendas de compras. Nuestro viaje será en gran parte sobre sol y baño. Pero debemos tratar de animarlo con alegría y calidez en forma de imagen y texto.

Det är alltid lika svårt att lämna någon man tycker om
måndag 10 juni 2019 - Alcúdia, Balearerna, Spanien

Det är alltid lika tråkigt att lämna någotMen det hör ju till på ett sätt också att dessa känslor kommer fram så här dagen inan avresan hem mot sverigeHur var resan då ?I det stora hela har den varit jätte braMed god mat och platsen med stor pol och lekplats och fotboll och tennis

Vart tusan är solen
söndag 9 juni 2019 - Alcúdia, Balearerna, Spanien

Under hela förmiddagen var det svårt för solen att tränga igenom målnenMen det påvärkade inte oss på några negativa sättVi fick på något viss att tiden gå med att köra olika ord spel i form av gissa namn på T eller forma en meningDet blev mycket skratt kan jag säga. Ut över detta

Ett kärt återbesök - Gamla staden
lördag 8 juni 2019 - Port d'Alcúdia, Balearerna, Spanien

Ett kärt återbesök - Gamla stadenStaden med dom vackra gränderna med grönskaSamt resturanger och butikerna samt en promenad på muren

Kvällarna är magiska
fredag 7 juni 2019 - Alcúdia, Balearerna, Spanien

Kvällarna är något utöver det vanligaAtt promenera ner till centrum och gå längs stranden då man kan se båtar långt där ute och samtidigt se månen ge sin spegelbild in mot strand kanten  Då mår man braDen här kvällen har varit den varmaste under vår tid här

Dag 1 och 2 - Detta har hänt
torsdag 6 juni 2019 - Alcúdia, Balearerna, Spanien

Alcudia - Intryck av resan så här långtIntryck ja.. ;) Det har varit lek i poolen som sig bör när man har med sig två goa killar. Men vi har besökt en del av shopping stadenOch sedan gick vi strand promenade hem  Mysigt