Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂

tisdag 23 juli 2019 - tisdag 23 juli 2019 Kalas på Bali 🎉💃🏼🥂

Åker på en helt otippad resa 🤣 3 veckor på Bali med både födelsedag och bröllopsdag. Vi ska bo på typ 7-8 olika hotell. I samband med att vi byter hotell åker vi buss och gör div utflykter/guidade turer. Mycket bra 👍 Spännande. Mycket sol, bad och snorkling. Vi ska även besöka en liten bilfri ö som heter Gili Tarawanga. Här är en färga inblandad 😅 Med på resan är Amalia och Peder. Så himla kul 🎉🎉

Mot Sverige
tisdag 23 juli 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Singapore - Moskva 881,5 milVi blev sittande i planet drygt 1 timme innan vi äntligen lyfte. Och jag som var lite nödig redan när vi steg på.På 10 000 meters höjd åskar och blixtrar det över Kuala Lumpur. Mäktigt skådespel. Blev ett litet avbrott i min film, A star is born.Orkade faktiskt

Sista Balidagen
måndag 22 juli 2019 - Sanur

Sista dagen på Bali. Nästan 3 veckor har vi varit ute. Vi 4, Amalia Tom och Peder och jag såklart. Härligt att ha hela dagen till bad och kanske en Bintang 😃Ta dom sista bilderna, snurra de sista dragen i Pokémon och sitta en sista gång på en restaurang vid havet.En fantastisk baddag

Mot bali
söndag 21 juli 2019 - Sanur

Vaknar till en dunk i dörren. Peder var visst pigg idag. Vi brukar stiga upp kl 8:45 och gå till frukost 9:05. Peder kom 9:03 och jag låg fortfarande på min kudde. Fick visa mitt rätta jag.Efter frukost tog vi vårt pick och pack och stod ute på lilla gatan och väntade på en åsnetransport

Stadspromenad

Mycket snack och lite verkstad. Alltså ang snorkeltur till slutet av korallerna. Otroligt varmt idag, 34 grader maxade vi på. Stora vågor. Jag menar så stora vågor att det bubblade när dom åkte över mitt huvud. Vi hade stora problem att simma och mer eller mindre bara go with the flow.

Snorkling

Sov som en gudinna inatt. Mjuk säng, skönt täcke och 2 mycket fina kuddar. Jo man tackar. Ingen semester utan tuppar, även här verkar dom finnas och galer från klockan 5 på morgonen. Vi har även en moske någonstans i skogen, där skriker dom klockan 18:00. Alltid ska det vara något. Inga