Strosa i gamlastan.
torsdag 18 april 2019 - Bremen, Tyskland

Torsdag 17/4Åt frukost något senare, vid 9.30. Den är inte riktigt i samma klass som Mövenpick, men helt ok. Strosade runt i solen. Besökte de gotiska kyrkorna och den ena var verkligen vacker! Valven och annat i rött, blått och gult invändigt, även lite turkost/grönt. Gick ner till

Soligt i Bremen!
onsdag 17 april 2019 - Bremen, Tyskland

Onsdag 16/4Moin!Flanerat i staden och njutit av solen. Passerade en blomstermarknad efter frukosten. Köpte hängselbyxor (korta) på C&A.Lunch blev det på torget i form av schnitzel med pommes och grönt. Inhandlade solkräm på apoteket vid torget. Tyvärr kunde de inte hjälpa mig med min

Senast aktiv - från Båstad, Skåne län, Sverige
Miniatyrland och fortsatt äventyr!
tisdag 16 april 2019 - Hamburg, Tyskland

Tisdag 16/4Vaknade kl 5.55 och gjorde mig iordning. Var nere vid frukosten vid kl 6.40. Det var tomt, sånär som på ett litet sällskap asiater, som gick när vi kom. Efter ännu en god frukost, gjorde vi oss iordning för att åka med U3 till Baumwall och promenerade längs kajen i den

Solig dag!
måndag 15 april 2019 - Hamburg, Tyskland

Hejhej!Frukost vid kl 8, idag med fruktsallad. Begav oss sedan ut i ett strålande Hamburg, för att strosa runt i butiker mm. Det blev en hel del stopp, för att vila benen och njuta av vädret. Åt lunch på Karstadt. Köpte en figur till playmobilhuset och tittade på små och stora ting. På

Äventyr en söndag!
söndag 14 april 2019 - Hamburg, Tyskland

Moin!Vaknade till vid 7, men gick upp först en stund senare, när även O vaknat.Kom ner till en fin frukost, som innehöll det mesta man kan komma på att vilja ha på ett frukostbord. Tog en frukostbulle, körsbärsyoghurt (varför finns inte det hemma?!) och lite varmt, i form av grönsaker och

Framme i Hamburg!
lördag 13 april 2019 - Hamburg, Tyskland

Hej!Nu framme på hotellet i Hamburg. Det är ett ombyggt vattentorn, placerat i en park. Fick ett rum på 16/17 våningen, så utsikten från de halvrunda fönsterna är fin!Mamma och pappa skjutsade oss till tåget, som avgick i tid, kl. 8.28. Framme i Köpenhamn besökte vi toaletten, åt vars