Några dagar med Agnes och grabbar i Spanien

söndag 14 april 2019 - lördag 20 april 2019

Simon och Viktor har inte varit utanför Norden som de minns, något som de och Agnes ville ändra på. Därför fick de i julklapp att åka en sväng utomlands och mormor och morfar följer gärna med. Vi kommer att bo i lägenhetshotell i Benalmadena, rätt nära Malaga vid solskenskusten. Det ska bli roligt!

Långfredag 19/4 sista heldagen i Benalmádena
fredag 19 april 2019 - Benalmádena, Andalusien, Spanien

Långfredag 19 april, sista hela dagen här.Idag har det minsann varit soligare hemmavid än här. Det var högst 19 på eftermiddagen och mer molnigt än soligt, men lite poolhäng blev det och även en stund på stranden. Favorit i repris alltså.Ikväll äter vi i lägenheten men imorgon blir

Onsdag, dag 3
torsdag 18 april 2019 - Benalmádena, Andalusien, Spanien

Benalmadena, onsdag 17/4Mulen dag. Bad och gympa ändå för Agnes och grabbar ( sim och plask, hämta bollen först...) i den mer uppvärmda poolen. Här uppe kollade vi efter andra attraktioner på Tripadvisor, men varken tivoli, akvarier, djurparker eller linbana upp till ett närliggande berg

torsdag - regn, vågor och poolbad
torsdag 18 april 2019 - Benalmádena, Andalusien, Spanien

Skärtorsdag 18 aprilVid åtta i morse var det regntunga skyar och blött ute. Snart började molnen skingras lite. Det var 17 grader. Vi gick ner till frukostsalen, där det var tämligen tomt och allt man önskade äta fanns. Somliga älskar vitt bröd utan kanter med nutella på. Resten av oss

Tisdag, dag 2
tisdag 16 april 2019 - Benalmádena, Andalusien, Spanien

Benalmadena 16 aprilIdag åt vi frukost på rummet, baguetter med lite smått o gott, stekt ägg och olika drycker. Efter morgonrutiner med inhalation blev det poolsim som gympa, men också som attraktiv punkt på dagordningen. En av de tre poolerna är lite extra varm (24 grader kanske) , och där

Resan hit och första dagen
måndag 15 april 2019 - Benalmádena, Andalusien, Spanien

Benalmadena 15 april 2019Klockan fyra på morgonen igår kom Lasse och jag till Vallastaden och hämtade upp Agnes och grabbarna för nu var det dags att bege sig till flygplatsen i Linköping. Grabbarna var så små första gången de flög utomlands, så de minns inte det och var därför lite

Några dagar med Agnes och grabbar i Spanien

68 Bilder 4 Besökta platser 5 Dagböcker