Volbeat o Sabaton Cruise X The Battleship

fredag 29 november 2019 - tisdag 3 december 2019

Volbeat konsert i Stockholm o Sabatons 10e kryssning o våran 6e. Kryssningen går denna gång till Tallinn.

Tillbaka i Stockholm
tisdag 3 december 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Båten anlände Värta-hamnen 10.15 o sedan tog vi tunnelbanan tillbaka till Globen där bilen stod parkerad för att sedan åka hemåt efter en riktigt minnesvärd helg med mycket bra musik.

Dag i Tallinn
måndag 2 december 2019 - Tallinn, Harju län, Estland

Efter ankomst till Tallinn gick vi iland o vandrade runt o besökte bla julmarknaden på Rådhustorget. Väl tillbaka på båten åt vi middag o sedan framåt kvällen spelade Sabaton, Civil War o Thobbe Englund i Starlight Palace.

Bordning
söndag 1 december 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

På förmiddagen checkade vi ut o tog tunnelbana till Värta-terminalen, var väldigt tidiga på terminalen men kunde ta det lugnt o njuta av ett par öl i väntan på bordning. På kvällen spelade bla Eleine, Manimal o såklart Sabaton i Starlight Palace.

Fridag i Stockholm
lördag 30 november 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Tog en fridag i Stockholm med bla besök i Gamla stan o lite shopping.

Volbeat konsert
fredag 29 november 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Kryssningen föregicks av en Volbeat konsert på Tele2 arena och en hotellvistelse på Quality hotel Globe