USA, Kalifornien 2019

fredag 17 maj 2019 - fredag 7 juni 2019

Vår resa till USA börjar på Landvetter via Helsingfors till San Francisco den 17 maj-19.

Dag 21-22 Hemfärd via S F och London!
torsdag 20 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Ja då var det dagen D dax för hemfärd.Startade med frukost på hotellet och packa ihop bagaget och göra utchekning från Linq hotel. Klockan var ju inte mer än 10 på FM och spelen var i full gång, här slutar man aldrig att spela men tempot var lite lugnare.Dax att beställa en Uber och den

Dag 20 Sola, bada vid poolen, show!
onsdag 5 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hejsan!Sista heldagen i Las Vegas! Idag är det ännu varmare än igår, runt 38 C, så vi satsade på poolhäng och sola🌞👙 🏊 ett tag.Kent ville gärna spela lite på maskinerna, finns ju några tusen att välja på på varje hotell! Blev alldeles för lite spelat enl honom😉 Han ville

Dag 19 Dagstur Hooverdammen, helikopter Grand Canyon!
tisdag 4 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hello everybody! Idag blev vi upphämtade på morgonen med buss till först Hooverdammen som låg typ en timmes färd ut i öknen. Varmt som tusan när vi gick ur bussen. Vi fick varsin vattenflaska av chauffören!👍 Stannade där i tjugo minuter för korttagning, jättefint där. Sen åkte vi

Dag 18 Avsked till Bobbi och George, flyg till Las Vegas!
måndag 3 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hej!Så har dagen kommit för att lämna Denver och åka vidare till Las Vegas, sista äventyret😀 Vi fick en morgonbön av George vid frukostbordet att vi skulle få en säker resa hem 👌📖. De körde oss till flygplatsen i Denver, och tog avsked där. Det har varit riktigt roligt att

Dag 17 Kyrkan, liten shoppingtur, besöka Christa m familj!
söndag 2 juni 2019 - Denver, Colorado, USA

Hello again!Idag är det söndag vilket betyder gå i kyrkan här! De frågade om vi ville gå med och vi tyckte det kunde vara intressant att se hur det går till i en amerikansk kyrka😊. Det sjöngs mycket, av en kör och också församlingen. Prästen hade vanliga kläder på sig och pratade