35 Ă„rs present

torsdag 30 maj 2019 - mÄndag 3 juni 2019 35 Ärs present

New York đŸ„°

Dela pÄ Facebook
Hemma igen efter en underbar weekend
mĂ„ndag 3 juni 2019 - Kumla, Örebro lĂ€n, Sverige

Söndag Vi hade tĂ€nkt gĂ„ en promenad i Central park men vi tog tunnelbanan till Ground zero istĂ€llet. Va mycket det hĂ€nt pĂ„ 6 Ă„r. De har gjort det sĂ„ fint. Kommer bli toppen nĂ€r det Ă€r klart.Efter lunch gick vi till Dƍ det hade Emma sett reklam för pĂ„ Facebook för nĂ„gra Ă„r sedan. De

Lördagen
söndag 2 juni 2019 - New York, USA

Godmorgon Lite trötta idag. Har lyckats vÀnda pÄ dygnet och ikvÀll Äker vi hem...IgÄr efter frukost tog vi en promenad pÄ High line park. En tÄgrÀls upphöjd x antal meter i luften och slutades anvÀnda 1980 och gjorde om till park 2011. Riktigt trevligt att gÄ och strosa dÀr uppe.Sedan

Andra natten
lördag 1 juni 2019 - New York, USA

God morgon Vaknade 4:50 och har inte lyckats somna om sĂ„ kom pĂ„ att jag inte skapat nĂ„gon resa hĂ€r 😉Resan började i onsdags 29 maj. DĂ„ Ă„kte vi till StĂ€ket och sov en natt dĂ€r.Kl 8:30 blev vi bjudna pĂ„ födelsedags frukost. Fick paket och sĂ„ng đŸ„°Resan till New York gick hur bra som

FĂ„ uppdateringar via e-post

Ange ditt namn och e-postadress för att fÄ ett mail nÀr medlemmarna du följer uppdaterar sin resa.