Uppdaterar
måndag 24 juni 2019 - Tanzania

hej, vi har inte haft wi-fi för än nu, och det är inte helt pålitligt, men vi försöker......vi har precis lämnat masai mara och fantastisk safari och har precis landat i Zanzibar stonetown.vi har bott fantastiskt bra på två olika camper i safaritält

En dag på stan
onsdag 19 juni 2019 - Nairobi, Kenya

Myllrande stad full med massiv trafik och smog. Människorna är oerhört vänliga här, även de som vill sälja, tigga eller pracka på saker o ting. De bara ler och säger ”hakuna matata”....lite overkligt😊 har bara hört de orden i lejonkungen tidigare.De flesta som tigger är

Första dagen
tisdag 18 juni 2019 - Nairobi, Kenya

Hej,På vägen till hotellet var det gott om bilar minst sagt, fattiga människor vandrade på de ställena som det blev trafikstockning och försökte sälja frukt, nötter och diverse prylar. Såg en ung man med förmodad muskeldystrofi (kanske ryggmärgsbråck) som kröp fram på sina knän och

På väg
måndag 17 juni 2019 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Hej allihopa,Det har gått som smort från boulevard Norregatan till gate C39 på Kastrup.Stannade i shoppinghallen en stund och försökte övertyga mig själv om att jag är värd en Gucci väska.......det var jag inte😕 (eller så har jag blivit förståndig på gamla dar - dubbelsuck).Åh,