Balkan tajm 1

onsdag 5 juni 2019 - söndag 9 juni 2019

En långweekend i Belgrad Serbien

Dag 4
lördag 8 juni 2019 - Belgrad, Serbien

Som ni kanske gissar så käkade vi även idag en underbar frukost på hotellet, vi satt på vårt vanliga bort utanför hotellet och njöt av frukosten i skuggan.Idag gick vi iväg för att hyra cyklar, vi gick först liiiite vilse men sen kom vi rätt till cykeluthyrningsstället. Men det visade

Dag 3
fredag 7 juni 2019 - Belgrad, Serbien

Vi käkade frulle vid nio och gick ut strax innan tio. Vi gick bort mot Nicola Tesla museet men när vi kom fram så var det fullbokat för serbiska skolbarn, det var ju en vardag och snart e skolan slut, klart de små liven ska ha lite skoj osse.Vi gick istället ner till St Savas tempel, det är

Dag 1 + 2
torsdag 6 juni 2019 - Belgrad, Serbien

Vi åkte till Sturup direkt efter jobb och tog ett flyg till Belgrad. Vi kom till hotellet som Marija rekommenderat. Mycket trevligt stort rum. Vi kom fram först vid midnatt så det blev bingen direkt.Frukosten på hotellet var gudomlig med massa goda skinkor. De fixade omelett och där var

Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Dag 2 - Eftermiddag, kväll.
torsdag 6 juni 2019 - Belgrad, Serbien

Vi gick till Moritz Eis och köpte varsin glass, jag tog hallon och vit choklad medans MLo tog apelsin och mörk choklad. Vi njöt av glassen i solen i en park.På eftermiddagen blev vi lite hungriga och vi hade läst om och sett en restaurang, Manufaktura, som hade en uteservering under röda