Ny sommar nya resplaner

måndag 17 juni 2019 - måndag 30 september 2019

Delar med mig av mina tankar kring nästa resa! :)

Njuter av livet i Sydafrika
onsdag 16 oktober 2019 - Sydafrika

Hej allesammans! Det blev en resa till slut. Nu är jag och lever livet i Sun City, som jag tänkte passa på att rekommendera.Sun City är en sydafrikansk semesterort som har ett världsberömt förflutet. Det hela började som en "syndig stad", där välmående gäster kunde spela och roa sig

Senast aktiv - från Sydafrika
Från Las Vegas till Las Vegas i öst?
onsdag 25 september 2019 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej allesammans!Just nu befinner vi oss i Los Angeles och ska alldeles strax åka tillbaka till Las Vegas en snabbis, innan vi beger oss till Grand Canyon. Vi har det bra och äventyret går som planerat :) Redan nu funderar vi dock på om nästa resa (för nästa år alltså) kan bli till "Las

Planeringen går framåt
söndag 11 augusti 2019 - Sverige

Nu när biljettera är bokade har vi börjat spana in resmålen på riktigt. Finns ju mycket att se i USA liksom! Vi har bestämt oss för att vi ska börja i San Francisco och jag tror att det är ett bra beslut. Dels för att staden verkar ha en riktigt go vibe, dels för att det finns så

Senast aktiv - från Sydafrika
Äntligen är biljetterna bokade!
torsdag 8 augusti 2019 - Sverige

Kanske var det den plötsliga energiboosten av den härliga sommarsolen i kombination med årets första dopp, men nu har jag och tjejen tagit vårt mod till fånga och bokat biljetter till den efterlängtade resan. Tidigare skrev jag att vi tänkte dra som senast i september, men det fick bli i

Och så var det klubbat!
måndag 8 juli 2019 - Sverige

Ni vet de där dagarna när allt känns klockrent, som att planeterna står i linje och man vaknar med en sällsynt självsäkerhet? Idag är en sådan dag. Efter en hel del vägande mellan för- och nackdelar mellan våra olika resealternativ, framförallt Las Vegas och Atlantic City, kändes