Ny sommar nya resplaner

måndag 17 juni 2019 - måndag 30 september 2019

Dag 67 av 106

Delar med mig av mina tankar kring nästa resa! :)

Planeringen går framåt
söndag 11 augusti 2019 - Sverige

Nu när biljettera är bokade har vi börjat spana in resmålen på riktigt. Finns ju mycket att se i USA liksom! Vi har bestämt oss för att vi ska börja i San Francisco och jag tror att det är ett bra beslut. Dels för att staden verkar ha en riktigt go vibe, dels för att det finns så

Senast aktiv - från Sverige
Äntligen är biljetterna bokade!
torsdag 8 augusti 2019 - Sverige

Kanske var det den plötsliga energiboosten av den härliga sommarsolen i kombination med årets första dopp, men nu har jag och tjejen tagit vårt mod till fånga och bokat biljetter till den efterlängtade resan. Tidigare skrev jag att vi tänkte dra som senast i september, men det fick bli i

Och så var det klubbat!
måndag 8 juli 2019 - Sverige

Ni vet de där dagarna när allt känns klockrent, som att planeterna står i linje och man vaknar med en sällsynt självsäkerhet? Idag är en sådan dag. Efter en hel del vägande mellan för- och nackdelar mellan våra olika resealternativ, framförallt Las Vegas och Atlantic City, kändes

Var bär det av härnäst?
måndag 17 juni 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu när man har gått hemma ett tag börjar ressuget växa inom en igen. Som jag skrev i min förra artikel har jag en del alternativ på bucketlisten att arbeta av. Samtidigt som jag kan känna att detta medför en viss stress, tycker jag ändå att man ska se det som något fantastiskt – tänk