London 2019

onsdag 3 juli 2019 - tisdag 9 juli 2019

Sista dagen
tisdag 9 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Nu var dessa sju dagar slut!Tiden har gått så otroligt fort, jag var lite orolig att det skulle bli för länge men jag tror vi alla känner ett vemod över att lämna denna stad. Det har funkat så bra, det kan lätt bli lite slitningar med fyra personer i ett rum i sex nätter men det har gått

Sketch
söndag 7 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag är det min och Johans 19-åriga bröllopsdag samt farmor och Bo-Gunnars 7-åriga bröllopsdag (grattis till oss!) vilket vi lyckades fira med lite shopping ändå. Vi började dagen vid Kings Cross där vi tillbringade lite tid i The Harry Potter shop vid Platform 9 & 3/4. Efter detta

Lördag
lördag 6 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag hade vi tänkt att shoppa. Tog tunnelbanan till Oxford Cirkus för att gå till bla en Adidas-affär och redan på tunnelbanan såg vi många regnbågsklädda. Väl uppe på Oxford Street möts vi av regnbågar i alla möjliga former.  Vi inser att det är ”någon form av parad...” (när

Harry Potter
fredag 5 juli 2019 - London, England, Storbritannien

Idag har vi varit i princip hela dagen på Harry Potter, vi åkte från hotellet 10.00 och var tillbaks 20.00. Vi är trötta och har ont i fötterna men upplevelsen är otrolig. Även för mig och Lova som är här för andra gången är det så häftigt, mycket är ombyggt och nytt och det är

Första dagen
torsdag 4 juli 2019 - London, England, Storbritannien

För ganska exakt 20 år sedan var jag, Johan, Mari och David i London, då vi bl a såg Mamma Mia som precis hade haft premiär, promenerade i Hyde Park och tittade på McLaren´s F1-bil.Denna gång lämnade vi karlarna hemma och tog med Julia och Lova istället för att kunna shoppa och titta på