Två resor

måndag 23 september 2019 - fredag 4 oktober 2019

Två kortare resor delat på två veckor. Budapest och Edinburgh.

Påväg hem
fredag 4 oktober 2019 - London, England, Storbritannien

Sista dagen i Edinburgh var jag till Royal Yacht Britannia,  som är en äldre båt, som seglat runt kungligheterna.  Hon togs väl urbruk -97 tror jag det var. Nu så är hon ett museum som man kan gå runt och kolla på. Var väldigt trevligt och intressant,  kan rekommenderas om man svänger

Edinburgh
onsdag 2 oktober 2019 - Edinburgh, Skottland, Storbritannien

Igår så när jag kom till hotellet,  efter sprungit runt kvarteret en liten sväng. Fick tillgång till rummet direkt, så skönt. Snabb vila och sen ut på stan och kolla. Upp till Edinburgh Slott och därifrån har man magnifik utsikt. Var trevligt och intressant och gå runt och kolla in. Så

London Heathrow
tisdag 1 oktober 2019 - London, England, Storbritannien

Åter igen har man bott en natt på Ibis hotel vid flygplatsen.  Säkert sagt det. Men ett trevligt hotell, med bra priser. Fick även en välkomstgåva på rummet. Blev överraskad, eftersom Ibis konceptet är lite åt lågpris hållet. Flyg resan ner var väl en ok, flygning. Inget man hoppade

Resan fortsätter
måndag 30 september 2019 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Så efter att varit hemma under helgen. Så är man åter på Arlanda. Väntar på mitt flyg som ska ta mig ner till London Heathrow.

Påväg hem
torsdag 26 september 2019 - Berlin, Tyskland

Så nu sitter jag i loungen på Berlin Tegel och väntar på mitt flyg hem. Resan upp till Berlin gick bra. Fick ju prova ett nytt bolag, Easyjet. Men funkade väldigt väl, faktiskt. I Berlin bodde jag på ett annat hotell och ett annan del av Berlin. Men funkade fint, även lite smått förvirrad