Seattle samt Alaska

onsdag 18 september 2019 - måndag 30 september 2019 Seattle samt Alaska

Adjö USA
söndag 29 september 2019 - Seattle, USA

Seattle igen 🌟Fartyget (lärt mej nu) lade till tidigt som tjyven på morgonen. Jag klev upp och skulle ta en stadsbild med Space Needle med alla lampor och fint ljus o så där ni vet.. Nu är ju gryning inte skymning så därför lyser heller inte en massa lampor för folk sover ju..Aja, det

Sista dagen till havs
lördag 28 september 2019 - Victoria, British Columbia, Kanada

En gång var jag i Canada ingen gång  🇨🇦I morse försov sej K o S 😂😴 Vi hade bestämt träff kl 9, och 9.00 knackade jag på deras dörr. Ut stack ett sömndrucket Stefanhuvud och undrade vad jag ville missinassen 😄 En kvart senare var vi iaf på väg till frukost och mina

Senast aktiv - från South Miami, Florida, USA
Krabba och Lumberjack show
fredag 27 september 2019 - Ketchikan, Alaska, USA

KetchikanSteg upp tidigt som tusan för att åka på Lumberjack Show och Crab Feast. Vi hoppade på en buss som tog oss 20 min bort åt nåt håll. Det började med krabba och öl! The nine o’clock beer, den tar väl alla?! 😅🍻 Christina åt oxå krabba! 🦀 Inte mycket, men lite. Var

Glacier Bay
onsdag 25 september 2019 - Alaska, USA

Glacier Bay ❄️Upp lagom tidigt i morse, jag vaknar ju alltid väldigt tidigt, och efter en film sisådär så käkar vi frulle as usual. Sedan var det snabbt upp på bryggan och slå ner sig i ”besöksstolarna”. Vi drar fram dom till fönstren och njuter av utsikten. Glaciärerna var

White Pass Scenic Railway
tisdag 24 september 2019 - Skagway, Alaska, USA

Skagway 🚂På morgonen i princip efter frukost drog vi iväg på äventyr igen. Nu var det på White Pass Scenic Railway. Vi skulle ut på tåg alltså och kolla naturen i Skagway. Jättehäftigt!! Turen var på 3 h och minsann, om inte Fru Svärd fick åka över gränsen till Canada 🇨🇦