Texas with a twist

tisdag 24 september 2019 - lördag 5 oktober 2019

Lite sightseeing och äta gott samt mycket shopping! Vi tar oss runt Houston, New Orleans och Dallas i ca 9 dagar.

JR på Southfork, kackerlackor och tappat pass!
onsdag 2 oktober 2019 - Houston, Texas, USA

Dallas:Vi tyckte vi fått ett bra rum nära poolen på bottenvåningen men det blev inte som vi tänkt oss riktigt.... andra kvällen när vi kom hem från shopping hittade Victoria en snyltgäst i badrummet. Rätt stor var den också, säkert 4 cm. Hon är inte så förtjust i ohyra så något

Senast aktiv - från Sundsvall
New Orleans French quarters - Amerikas Bangla Road?
lördag 28 september 2019 - Dallas, Texas, USA

Vi for från Houston på onsdag morgon mot New Orleans. Inte så mkt att se men i Louisiana finns låååånga broar över sumpmarken och där är det lite läcker utsikt ibland. Vid ett tillfälle såg jag två alligatorer simma nedanför oss och vi såg en del riktigt stoooora fåglar. Örn?

Senast aktiv - från Sundsvall
Vilken äventyrlig resa! Redan!
onsdag 25 september 2019 - Houston, Texas, USA

Vi är framme i Houston, det tog 21,5 h totalt från att jag klev upp på hotellet på Arlanda. Spännande resa.inga problem på Arlanda och flighten i business class gick utomordentligt bra! Vaktel till förrätt valde jag och tog fisk till huvudrätt (fanns fyra olika val varav en var hjort - på