Indien 2019

torsdag 3 oktober 2019 - söndag 13 oktober 2019 Indien 2019

Sista dagen
lördag 12 oktober 2019 - Bombay, Maharashtra, Indien

Denna resan blev så mycket mer än vad jag hade förväntat mig.Jag har fått spendera långa dagar tillsammans med nunnorna och lärt känna deras fantastiska arbete för de utsatta barnen. Vi har gjort utflykter djupt in i djungeln, besökt skolor, de har visat mig min födelseby och mycket

Holy Cross
tisdag 8 oktober 2019 - Amravati, Maharashtra, Indien

Jag har sett mycket elände. På nära håll, både i Sydafrika & Nepal. Nu också Indien. Men jag ser inte bara mörker. Människor som viger sina liv för de som inte hade lika tur som du & jag. Pojken i grön tröja tex, han hittades på gatan för några dagar sedan men fick komma in i

Dag 2
söndag 6 oktober 2019 - Amravati, Maharashtra, Indien

Amravati och nunnorna har tagit emot mig med öppna armar precis som alla andra besök. Nunnorna var dock besvikna att jag bokat hotell och inte bodde hos dem. Next time:)Efter att jag lunchat med nunnorna på Holy cross åkte jag och Vandana vidare för att söka rätt på Panchipullahs dotter

Äntligen framme (Nästan)
fredag 4 oktober 2019 - Nagpur, Maharashtra, Indien

Namaste,Nu har jag precis anlänt till Nagpur. Känner mig ganska trött efter att ha rest i i nästan ett dygn. Ska strax leta upp en riktigt kall King Fisher men tänkte först ge er en liten uppdatering.Många undrar såklart vad som driver mig i att göra denna resan.Det är viktigt för mig