Alanya hösten 2019. 38 dagar med Inger i Medelhavsklimat!

onsdag 16 oktober 2019 - fredag 22 november 2019 Alanya hösten 2019. 38 dagar med Inger i Medelhavsklimat!

Vårt härliga vandringsliv fortsätter. Jag tror det är 6:e gången Inger och jag reser till på longstaying i Alanya. Vi får besök av bl a barn och barnbarn, Roligt!

Sköna höstbad på Kleopatrastranden.
onsdag 20 november 2019 - Alanya, Turkiet

En fantastiskt fin väderhöst I Alanya. Med många bad i behagliga temperaturer. Väldig lite regn. Prisnivå är någt högre än tidigare, men ändå behaglig!Vi är väldigt nöjda och avser att återvända till våren.Väl mött då!

Sista vandringen med Famtours
måndag 18 november 2019 - Alanya, Turkiet

I Taurusbergen i närheten av Guzelbag vandrade vi ca 14 km i strålande väder. Det är underbart denna fina hösten. Vädret är bland det bästa på 13 år!

Vandring Universitetet-Mamutlar, ca 13 km.
torsdag 14 november 2019 - Alanya, Turkiet

Idag var vi 17 glada motionärer som vandrade i vackert väder. Vi såg kusten Oba, Kestel, Tosmur och Mamutlar.

Fina vädret i 28 dagar, nu bara 10 dagar kvar.
tisdag 12 november 2019 - Alanya, Turkiet

Denna hösten har vi haft det bästa vädret på många år här i Alanya.Idag gick vi upp till Borgen.Spelat Boul och badat i ca 25gradigt vatten.

Vandring i Kovada Lake ca 200 km nordväst om Alanya
tisdag 5 november 2019 - Alanya, Turkiet

Hej!Ja, nu har vi varit borta i ca 20 nätter. Tiden går fort och vädret har varit det bästa under alla mina år i Alanaya. Ca 25-29 gr i luften och ca 25gr i vattnet.Förra veckan var ett av mina barn och barnbarn här i 8 nätter. De bodde på grannhotellet Damlatas. Det är lite enklare är

Alanya hösten 2019. 38 dagar med Inger i Medelhavsklimat!

60 Bilder 2 Besökta platser 7 Dagböcker