Frukost
måndag 28 oktober 2019 - Berlin, Tyskland

Idag blev det en riktig hotellfrukost. Så just nu är jag mer än nöjd.Det är tre kvart ledigt innan bussen avgår till Domkyrkan där vi ska ha vårt första gigg.

Sjungningar
måndag 28 oktober 2019 - Berlin, Tyskland

Vi klädde om och hade uppsjungning i bussen. Det skulle inte vara tid till det i Domkyrkan. Utanför kyrkan blev vi tittade på och fotograferade. Även vi själva passade på att låta oss bli fotograferade. Kan vara bra att ha ett körfoto även om en del av oss har fel kåpor!Vi hade, före

Bussrundtur
söndag 27 oktober 2019 - Berlin, Tyskland

Man sov gott på detta hotell som heter Holiday Inn Express West city.När vi kom ner till frukosten var där smockat med folk.Det var svårt att få en överblick av vad som fanns.När jag äntligen kom fram så var där en massa tomma byttor.  Ingen fil eller yoghurt. Bara ett enda vitt bröd.

Middag, söndag
söndag 27 oktober 2019 - Berlin, Tyskland

Middag, söndagSamling i hotellvestibulen och sen avseglade vi i blandad tropp till Restaurang Ambrosius. Tysk mat, gjorde de reklam för att dom hade, på utsidan.Maten var förbeställd så det behövde vi inte befatta oss med. Dricka beställde vi där och då.Potatissoppan i buljong var

Buss
lördag 26 oktober 2019 - Linköping, Östergötlands län, Sverige

Så är vi på g. Det blev spårvagn till Skolgatan där bussen väntade. Nu har vi hämtat upp Lars i Linköping och nästa stopp blir Markaryd.

Buss buss buss
lördag 26 oktober 2019 - A24, Tyskland

Nu har vi åkt imånga timmar och ännu en är kvar. På ett ställe blev vi inskickade på en liten skumpig väg som plötsligt bsra var avstängd!!Men vi har en bra chaufför. Han lyckades vända bussen och hitta en länplig väg. Mycket vägarbeten och långa köer är det.

Framme
lördag 26 oktober 2019 - Berlin, Tyskland

Så landade vi till slut. Jag bor tillsammans med Eva Lindahl och vi har tagit en stunds kvällsprat med vin och nötter.Hotellet verkar helt okej så här långt.