På tu man hand till Madrid ❤️

fredag 1 november 2019 - tisdag 5 november 2019 På tu man hand till Madrid ❤️

Vad kan vara mer läkande än att byta miljö 😊 Ser fram mot en mysig weekenda i Madrid med tapas vin o fotboll. Bort från ett kyligt Umeå för några dagar.

Stads vandring
måndag 4 november 2019 - Madrid, Spanien

Måndag i Madrid, rätt okej. En hel del butiker var stängda igår och pubar/barer faktiskt. Idag sista dagen här, lite trist. Gillar att vara borta att resa att titta på folk att delta att bara vara. När man går gata upp och gata ned så möts man av otroligt mycket turister. Folk med kamera

Hard Rock nästa
söndag 3 november 2019 - Madrid, Spanien

Heldag nr 2 i Madrid. Vi köpte ju ett typ turistkort för att kunna åka buss, pendel o T-bana. Slutar som alltid med att vi går och går. Hittar dock lite roliga saker på vägen. Skobutiker tex. Fantastisk skostad. Blir nog minst 2 par med hem 😊Härligt att öppna dörren och ute lyser

Längs Madrids gator
lördag 2 november 2019 - Madrid, Spanien

Sov sköna 10 timmar inatt och var nog lite tröt o vresig, ändå. Stackars Tom.En skön dusch i n luten skrubb och sedan ut på Madrids gator. Tom ute efter frukost jag efter kyrkor och fina byggnader. Blev chorros att dela på och lite mer mack aktigt till Tom. Vi har ju en liten plan vad vi

Åker mot varmare luft
fredag 1 november 2019 - Madrid, Spanien

Blev en väldigt kort natt för en väldigt trött fru. Åkte till Robertsfors igår och lämnade våra små, Tom såg Skellefteå vinna och på hemvägen åkte vi förbi Amalia för att hämta en tröja. Var hemma vid 11 tiden. Kl 5 i morse ringde alarmet. Jag vaknade inte. Tom fick ruska om mig