USA-CANADA-MADNESS

lördag 2 november 2019 - söndag 1 mars 2020 USA-CANADA-MADNESS

Jag är och äventyrar i mitt favoritland. Först blir det road trip genom nationalparker med vandring, cykling, kanske lite klättring, paddla, vem vet... och sen nyår på Hawaii följt av fem-sex veckors skidåkning i världens bästa berg.

Go West, life is peaceful there
fredag 13 december 2019 - Carlsbad, New Mexico, USA

Hej!Åh va roligt med ett inlägg, det har dröjt av olika skäl... Men här kommer ett nytt, jaaa!Jag är på den blåsigaste platsen i världen. Svårt att gå rakt! Men vi tar det från början.Från El Paso, Texas åkte vi söderut till Big Bend national park, där var det öken och varmt som

Winter is coming
fredag 22 november 2019 - El Paso, Texas, USA

Heeeeeeeej igen alla mina läsare!Jag är ju bara en enkel röntgenslusk, och har idag 72 läsningar på min dåliga resdagbok, vad glad jag blir!Ok, vi lämnade Yosemite i sista resdagboken, åkte till Bishop - åt pizza på Dominos, tvättade kläder (tack Apan), sov, tömde alla tankar i bilen

Senast aktiv - från Fernie, British Columbia, Kanada
Trailer trash, men ändå inte.
fredag 15 november 2019 - Bishop, Kalifornien, USA

Hej!Ursäkta att det dröjt med inlägg, jag har varit på jordens vackraste plats - och där finns ingen mottagning.Med den oblyga cliffhangern avklarad kommer äntligen ett inlägg.Vi kom fram till San Francisco efter ordning den femte november. Det enda som krånglade var naturligtvis SJ. De

Pack-tajm.
lördag 2 november 2019 - Karlstad, Värmlands län, Sverige

Hallå Dagboken.Sitter hemma i Karlstad, två dagar till avresedag. Jag har precis kånkat ned allt jag tror mig behöva från vinden.Det är alltid så svårt att veta vad jag kommer behöva när jag ska iväg en längre tid. Vad kommer jag sakna och vad kunde jag lika gärna lämnat hemma?Den