Thung Khamin 2019

fredag 1 november 2019 - torsdag 14 november 2019 Thung Khamin 2019

Höstsemester i vinterstugan

Sista dagen
torsdag 14 november 2019 -

Såå tråkigt att vi måste åka hem...men så är det nu i alla fall. Dagen tillbringades på stranden...så klart. Jag gick bort och tog en footscrub med pedikyr, så nu har jag babyfötter En sista lunch intogs på Coconut Beach och sen lapa sol ett tag till. Innan vi lämnade stranden sa vi

Thaibuffé och massage
onsdag 13 november 2019 -

Igår blev det thaibuffé med grannarna Håkan & Irena samt deras vänner Calle med C & Kerstin. Kvällen inleddes hos Håkan och Irena.Något senare åkte vi taxi ner och fick ett bord med allt man behöver. Sen var det bara att gå in i kylrummet, ta ett fat eller två och plocka på sig.

Slappardag
söndag 10 november 2019 -

Idag har vi inte gjort något särskilt, bara skrotat runt hemma. Vid lunch åkte vi ner till White Sand Beach för att äta lunch. Hasse fick in sin lunch men inte jag...det är inte deras starka sida direkt att servera rätterna något sånär synkade. När vi satt där och väntade på min mat

Thai Life
lördag 9 november 2019 -

Som jag skrev igår så blev det Thai Life Beach idag, en liten nätt bit att åka men det är det värt. Det är lugnt och skönt, nästan inga där. Idag var vi totalt 5st exkl personalen. Det blåser mera här uppe och vågorna går höga så det är inget badställe, iaf inte idag. Här

MC-tur
fredag 8 november 2019 - Khao Lak, Phang Nga, Thailand

Hej alla,  Idag bestämde vi att ta en längre tur, nämligen till den nya golfbanan...ja det var Hasse som ville det. Valet mellan stranden igen eller åka en tur var inte svår, det blir ju lätt enahanda att ligga och läsa även om jag inte har några som helst problem med att ligga och koppla