flyttar till Portugal

torsdag 3 oktober 2019 - torsdag 17 oktober 2019

Nu har vi packat bilen och ger oss i väg på en ny resa i livet.

Första dagen i Lagos
fredag 18 oktober 2019 - Lagos, Faro, Portugal

Var och handlade massa saker :)Tog en promenad på stranden och njöt av en välbehövlig vila på balkongen.

Sista etappen mot Lagos
torsdag 17 oktober 2019 - Alicante, Valencia, Spanien

Åkte 9.00. Tankade 36L 48 eur.Irrade oss upp till en liten by utaför Granada, Alfagnara, för att äta lunch.Stannade innan gränsen till Portugal för att tanka, 48 L, 62 eur, och handla frukostmat.83 mil blev det när vi äntligen var framme i Lagos. 18.30 lokal tid.

Mot Alicante och Tytte och Gunte
tisdag 15 oktober 2019 - Madrid, Spanien

Kom i väg 9.30, framme vid 15-tiden. 44 mil idag tankade 50L 68 eur.Blev bjudna på god mat sen en promenad till stranden.Hade en trevlig kväll med spel och trevligt sällskap.på torsdagen var vi till golfbanan för att titta på rosepepparträd :)Sen cyklade vi till stranden och åt

Mot Madrid
måndag 14 oktober 2019 - Montblanc, Katalonien, Spanien

På väg 9.00 stannade och fikade på resturang don Quijote framme kl 14.00.Checkade in på Hotell Amura Alcobendas dyrt men med garage och bra läge, 181 eur ink frukost.Simon och Camilla plockade upp oss och vi var och åt en sen men god och trevlig lunch. Vilade en stund för att sedan äta en

Senast aktiv - från Lagos, Faro, Portugal
Dags att åka vidare mot Madrid och Simon och Camilla.
söndag 13 oktober 2019 - Carcès, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Kom iväg kl 9.00 stannade för lunch på Mc Donalds i Sigram och kaffe i Arenys de Mar.Stannade för natten i Montblanc efter 70 mil.En liten stad där vi hamnade mitt i Playmobil festival! Offentlig parkering men staden var liten och väldigt lugn. Bodde på Hotel Fonda Ruiot, billigt bara 49