43. Resa på hemma plan

måndag 11 november 2019 - lördag 30 november 2019 43. Resa på hemma plan

Nu skall Dagboken testas in "real life". Eftersom jag inte har planerat något resande i den närmaste framtiden så får det bli en resa på hemma planen. Alltså, vad får jag dagen att gå med. Blir lite storys å lite bilder, allt för den stora testen skull. Den första bilden är från gårdagens första snö i Sigtuna (idag är den borta).

Julmarknad i Sigtuna
söndag 1 december 2019 - Sigtuna, Stockholms län, Sverige

Jaha så är det slut på denna lilla testresa, Resdagboken fungerar igen, hurra, hurra. Ok, den är lite seg, men bara man är klar över det så funkar det. Å jag är ju pensionär, så jag har ju tiden.Nu går jag en tur på Julmarknaden.Tack å hej för denna gång.

24 timmar kryssning med Cinderella
söndag 24 november 2019 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Så får det bli den sista testen på denna resa.Vi startade med Tvärbanan sedan bussen å så båten.

Mot Ekerö
onsdag 20 november 2019 - Sigtuna, Stockholms län, Sverige

Olle å jag tar en tur med Ekerö linjen,  dom har Viltbord på menyn.

Dagens bio blir "Le Mans 66" på Gröna Ladan
tisdag 19 november 2019 - Sigtuna, Stockholms län, Sverige

Varför blir det en bil film?Historien är som följer, år 2011 körde jag tvärs över USA, Los Angeles till Fortlauderdal, många mil blev det.Hyrde en Mita cab (lite billigare än en Mustis), halvvägs, i Texas protesterade Mitan, så jag åkte in Hertz och fick byt den mot en Mustis "Shelby",

Senast aktiv - från Sigtuna, Stockholms län, Sverige
Idag blir det bio. (Testar vidare)
lördag 16 november 2019 - Årsta, Stockholm, Stockholms län, Sverige

Idag bio på biografen Söder på Medborgarplatsen. Vi skall se Roy Anderssons nya film "OM DET OÄNDLIGA "Jag gillar hans filmer. Testar i dag Resdagboken på min telefon å Tiinas Wifi, jäkligt seg i starten sedan blev  det mer fart på.Tog fotot under pågående uppdatering av